Bukefalos 28 år!

Wins TÄvling I Åstorp

Wild Rein

Trådstartare
Ska någon dit? Dom behöver tävlande....kom och tävla..handlar tydligen om någon sorts smutsig bojkott av tävlingen:confused: ...vi måste visa att vi håller ihop i westernvärlden...och alla tävlingstillfällen vi kan få är väl super eller hur?? Vi vill ju inte att det ska minska med tävlingstillfällen?!?!?!?:cool:
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Jag kommer och tävlar!!

Vad tråkigt att det blir så:(
Håller helt klart med dig, vi måste ta vara på varje tillfälle:)
Ska du själv tävla?

//Mollan
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

kom och tävla..handlar tydligen om någon sorts smutsig bojkott av tävlingen
....
Säger vem och var har du fått det ifrån???
Har inte hört annat än positivt om tävlingen.
Men man skall ha helt klart för sig att det inte finns många med WRAS B licenser här nere, därför är det alltid ett riskstagande när man anordnar en enda tävling med sådana kriterier.

Jag hoppas verkligen att ett sådant iniativ slår väl ut och att många åker dit och tävlar!
Kan tyvärr inte närvara själv.
Monke:)
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Japp, tävling blir det, fantastiskt roligt att du skall dit! Ryck med dig fler vetja! Känner inga paintar som kan fylla dom klaserna lite också??;)
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Japp, tävling blir det, fantastiskt roligt att du skall dit! Ryck med dig fler vetja! Känner inga paintar som kan fylla dom klaserna lite också??;)

Vilka klasser blir de då?

Jag jobbar på att dra med lite fler;)

Men själv kommer jag tävla en Quarter kille:D

// Mollan
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Det blir de flesta klasser och för paint är det ju dubbelshow, vi har ju också quarter...men någon liten paint drar vi med...:D
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Ska någon dit? Dom behöver tävlande....kom och tävla..handlar tydligen om någon sorts smutsig bojkott av tävlingen:confused:

Jag hoppas verkligen att du/tävlingsledningen har fel:mad:
För jag har tänkt o åka dit o titta....
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Äger en Quarter men tror att de ska ha Allbreedsklasser också, men det är synd att de sätter tävlingen långt nere i Skåne och inte i mitten på landet, det kanske är resvägen tävlande backar för ? eller att många har gjort sina starter på Bökeberg.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

kan inte en anledningen till få deltagare bero på att det är en B-tävling på grevagården med ridklasser, tidsgrenar och ko-klasser.
Vet flera som ska åka dit som tävlar i tidsgrenar och ko-klasser.
Synd att det blev lagt två B-tävlingar på samma helg.
Själv har man halt häst så kan inte vara med på någon av tävlingarna.
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Min HÄST ska dit tror jag... :angel:
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Howdy!

Det blir bättre än prognosen såg ut när anmälningstiden gick ut! :)
Eftersläntarna droppar in en efter en, så nu skall vi som är arrangörer bort och ha en jävligt rolig helg tillsammans med alla di andre!

Hug your horses!

/Mike
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Howdy!

Det blir bättre än prognosen såg ut när anmälningstiden gick ut! :)
Eftersläntarna droppar in en efter en, så nu skall vi som är arrangörer bort och ha en jävligt rolig helg tillsammans med alla di andre!

Hug your horses!

/Mike

Så hur tycker ni att det gick nudå? Blir det fler tävlingar av den här typen arrangerade av er?
Jag vill tacka för ett bra arrangemang och ett bra initiativ...:bow:
 
Sv: Wins TÄvling I Åstorp

Man kan säga att vöverlevde en ganska rörig helg, men hade jävligt roligt.
Vi lärde oss massor, och stämningen kändes överlag positiv.
Fler tävlingar av detta slaget lär det bli, men hur och med vem, är ännu inte bestämt.
Men något lär det nog bli nästa år, fast vi tittar på att flytta till höstsidan, och köra B-C-D-tävling, och sedan ytterligare något annat, som t ex SRHA, AQHA APHA.........

Nu skall jag till Sweden Rock Festival och rehabilitera mig :)

Tack alla ni som hjälpte till, och alla ni som tävlade!

Hug your horses!
/Mike - Wild Bunch Skåne - speaker
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har idag en 10-årig dvärgschnauzertik som lever ett aktivt liv, eller lite har vi väl minskat och tränar och håller igång men ej tävlar...
Svar
17
· Visningar
2 121
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 482
Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
19 629
Senast: Nytant
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 713
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp