Wiromin muscle power...

Hästar tar inte upp kreatin på det sätt människor gör. Kontrollera därför vad det är för substans i Wiromin mescle power som är den dom anser muskelbyggande, kanhända är det bara en mineralsammansättning med högt koncentrat?
 
Det finns väldigt mycket produkter på marknaden med fina namn. Jag passar mig för att köpa sådant man inte får reda på exakt vad som finns i. Det kan hända att du betalar mycket pengar extra för tex. E-vitamin och konserveringsmedel.
Var lite kritiska till alla fina förpackningar som lovar underverk. :smirk:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag brukar ge mina kallblod Krafft miner original under sommarhalvåret eftersom de äter det utan någonting annat till, men jag skulle...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: CaisaCax
·
Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: mily
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 382
Senast: Nevermind
·
Hästvård Funkar det faktiskt? Vad har ni för erfarenheter av detta? Finns ju massor av företag som pratar om detta, men jag undrar, funkar det...
Svar
17
· Visningar
1 264
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp