Working Equitation?

Totola

Trådstartare
Någon som har lite info om moment som ingår, vad som "bedöms" och vilka tävlingsmoment? Eller bra sida att läsa på?
Gärna träningstips också, sällan man hittar sånt för "nya" grenar! :)
 
Sv: Working Equitation?

Gå in på www.rormossen.se, och länka sedan vidare till sidan för just WE. Där hittar du massvis med info om grenen, träningstips, samt tränings tillfällen runt om i landet.
 
Sv: Working Equitation?

Tack så mycket! :)
Har beställt boken, tänkte att det kunde vara en bra inspirationskälla.

Synd att man bor så avsides, hade varit skitkul att åka och träna men stackars pålle vill nog inte stå på transport sisådär 7 timmar :p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
610
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 084
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Derivata
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 383
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp