Bukefalos 28 år!

World Dog Show Stockholm

Sv: World Dog Show Stockholm

WDS var i Sthlm förra året, i år är Världsutställningen i Bratislava. Olika länder varje år ju :)

Nästa år blir det i Danmark, i Herning om jag minns rätt.
 
Sv: World Dog Show Stockholm

ÄÄÄHH.... Jag som trodde jag kom in på nån spam-hemsida när allt plötsligt stod i något konstigt språk... :o

Typiskt mig!
:D
Ett år försenad...

Jag som skrivit det med stora feta bokstäver i min kalender och sett fram emot det.... :P
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Du får se fram emot Danmark 2010 istället! :D

Jag tänkte sticka dit då :) Bratislava känns lite väl långt tyvärr... Och WDS i Sthlm missade jag, trots att tiken var anmäld alla tre dagarna :( Hon blev halt kvällen innan, så jag fick häcka hemma med henne istället.
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Absolut! Eller här i Sverige på vägen dit/hem, där man förstår språket åtminstone ;)

Jag bor ca 40 min från Malmö, så det går att träffas några här också om man vill - kan bli ett lagom rastställe eftersom det är drygt 40 mil till utställningen från mig.
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Det är lugnt! Dina.. eh.. små och eleganta hundar får säkert plats i mitt minimala gästrum/kontor :D
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Haha :D De KAN faktiskt sitta på små köksstolar, två sådana och problemet är löst :angel:
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Äh vafan, vi har en (relativt liten förvisso) hundvänlig soffa, en hundvan extrasäng och massor av sköna bäddar ;)

Mouhaha, jag kan se Bennis blick framför mig redan nu :rofl:
"Men, alltså?! Vad är DET DÄR mamma?? Kan man leka med sådana? Eller kanske para sig? Ja, då kan dom väl få komma in..."
(Han har aldrig träffat någon vinthund förut, utan mest robusta och kraftiga raser/hundar :D)
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Vadå, betyder det att jag får besök av en galen Golden också? :D :D

Tills dess har jag säkert hunnit dra på mig en tuggtokig unghund av modell lurvig också... :devil: :angel:

Det var min förra golden som var galen, den här är ganska.... normal... faktiskt... :p oftast.
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Lurvig? Herregud. Jag och mina hundar som egentligen är strikta korthårianer :eek:

Fast det vetefan om det finns något kvar att tugga här då... :rofl:
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Låter lovely! Jag hoppas på att ha körkort då jag med... Och bara morsans bil inte slutat fungera helt så har jag bil modell stor som går att låna.
Det är någon stor Opel om jag inte minns fel, ungefär lika stor som de där vanliga volvobilarna.
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Mouhaha, jag kan se Bennis blick framför mig redan nu :rofl:
"Men, alltså?! Vad är DET DÄR mamma?? Kan man leka med sådana? Eller kanske para sig? Ja, då kan dom väl få komma in..."
(Han har aldrig träffat någon vinthund förut, utan mest robusta och kraftiga raser/hundar :D)

Och Zala kommer stå där med en blick som säger: "Va? Är du seriös? ska JAG vara i närheten av de där?! De ser ju jättekonstiga ut!"
Waha kommer nog mest sprattla runt och tycka att det är underbart kul att det plötsligt dyker upp ännu fler hundar att leka med :p (fast jag vet inte, om ett år kanske hon fått så mycket vett i skallen att hon tar det lite lugnare och inte bara sprattlar omkring som en duracellfisk på torra land)
 
Sv: World Dog Show Stockholm

Äh, vadå? Benjamin är nu 3½ år gammal och han leker fortfarande som en valp... Peggy är 2 år, och hon ÄR en valp enligt henne själv :crazy: Lugna hundar finns alltså inte i det här hemmet... Jag har liksom inga större förhoppningar för Monster heller, som växer upp med sina helgalna föräldrar ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 123
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för den andra dagen på Gothenburg Horse Show – en dag för hoppälskaren. Det blir både semifinal i Sverigeponnyn...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Klassiska Göteborg Horse Show är tillbaka och SVT sänder hela helgen. I vår guide hittar du sändningstider, program och får veta vilka...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Gunnar
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
548
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp