Worldwide parcels service ?

gylle

Trådstartare
Någon som använt sig av dem för att få hem paket från england ? Fattar det som att de mest är en prispressare som pressat fraktpriserna genom mängdrabatter hos de stora bolagen verkar som att paketen fortfarande körs av de vanliga företagen. Priserna är ju verkligen bra jämfört med ockerpriserna som nu verkar råda från england, men hjälper ju inte mkt att det är billigt om man inte får sakerna tryggt hem :meh:. Skall ha hem en sadel från england så är ju tacksamt om den kommer hem i ett stycke också men verkar ju ha skett en jätteprishöjning de sista åren för frakten via vanliga engelska posten jag använt innan.

Så någon som använt dem och vet att det funkar bra eller tvärtom inte funkar bra?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 637
Senast: fejko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
927
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Svar
19
· Visningar
2 268
Senast: -Catherine-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp