Bukefalos 28 år!

Wrangler Kate!

MsSleepalot

Trådstartare
Wrangler kate strl hjälp!

Okej ska beställa såna men vet inte vilken storlek. Om jag har strl 27 i vanliga wrangler jeans som sitter slimmat, ska jag ha 28 att rida i då så jag får lite mer svängrum?
 
Sv: Wrangler kate strl hjälp!

gubben skrev:
Okej ska beställa såna men vet inte vilken storlek. Om jag har strl 27 i vanliga wrangler jeans som sitter slimmat, ska jag ha 28 att rida i då så jag får lite mer svängrum?

Snarare tvärtom. Stretch går ut sig, så du kan hellre ta en-två stl mindre. Jag själv tog det minsta som fanns då (27) och dom passar perfekt med ett par långkalsonger i (lite varmt nu kanske :smirk: )
Funderar på att beställa ett till par och då blir det ett par 26!
 
Sv: Wrangler kate strl hjälp!

Ojdå är det såpass? Jag har ett par andra wrangler jag har till vardags i strl 27 o dom sitter slimmat, men jag kan alltså ta strl 26 i wrangler kate då menar du? Blir det inte tight att rida i dom då?
 
Sv: Wrangler kate strl hjälp!

gubben skrev:
Ojdå är det såpass? Jag har ett par andra wrangler jag har till vardags i strl 27 o dom sitter slimmat, men jag kan alltså ta strl 26 i wrangler kate då menar du? Blir det inte tight att rida i dom då?

För mej blir det inte det ialla fall! Kan inte lova att det funkar för dej! Det är ju som sagt stretch. Det är då det skönaste jeans jag har ridit i ialla fall. Synd att dom bara finns i blått....
 
Sv: Wrangler kate strl hjälp!

Hmm ja okej....tror jag testar ett par 27 or till att börja med får väl byta om det blir fel =/
 
Sv: Wrangler kate strl hjälp!

jag köpte min vanliga storlek o då fick jag byta för dom satt jätte löst.. de nya i en mindre stl satt perfekt.. men dom går ju som sagt ut sig efter ett tag. Men jag gillar dom skarpt fortfarande efter 1år o att dom sitter lite löst gör inget.. sköna att rida i. Bästa jeans jag haft ifrån wrangler.. den saken är klar. :bump:
 
Wrangler Kate igen

Var kan man köpa dom? Bonanza hade dom inte.... Blir helt tokig snart måste ha ett par jeans att rida i :crazy:
Har letat på många ställen men inte hittat.... Kan nån vet om dom finns att köpa från nått ställe på nätet från utlandet?
 
Sv: Wrangler Kate igen

Mina köpte jag på outleten i Arlandastad
 
Sv: Wrangler Kate igen

Konstigt att inte Bonanza har dem då de finns på deras hemsida....

By the way, någon som testat Continentals jeans? Hur är dom i storlekarna? Det är jättesvårt att hitta SVARTA jeans! :cry:
 
Sv: Wrangler Kate igen

Druvan skrev:
Konstigt att inte Bonanza har dem då de finns på deras hemsida....

By the way, någon som testat Continentals jeans? Hur är dom i storlekarna? Det är jättesvårt att hitta SVARTA jeans! :cry:

Jag har ett par svarta och ett par mörkblå. De blå helt ok (eller nästan ok) men de svarta fastnar allt på - ludd, hår, damm - you name it. Det är liksom inte vanligt jeanstyg. Sen tycker jag att modellen (både de blå å svarta) kunde vara nån cm vidare i benen från knät å neråt. Bootskanten vill synas å det gillar jag inte. Men dom är sköna för den som gillar vanlig hög midja. Å bra tjejpassform.
 
Sv: Wrangler Kate!

Ja, vart köper man Wrangler Kate...??? Bonanza har dem på deras hemsida, fast det är inte dem som de har i butiken, de heter nog Lucy eller nått??
Kram i sommarvärmen!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska åka på en ridresa i vår där jag kommer rida ungefär fem timmar per dag, i sträck. Eftersom jag varit gravid och fått barn sedan...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 189
Senast: Wingates
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
891
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: Entourage
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
844
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp