Bukefalos 28 år!

Wrangler Q-baby

Bismark

Trådstartare
Jag verkligen älskar mina Q-baby och har haft dem i evigheter men nu börjar de ge upp. Skulle köpa nya men de finns ju inte kvar i min strl på Tumblewed:mad: Och dessa är de enda jeansen som jag verkligen har fastnat för!


Så jag vill ha tips på vart man kan köpa dem? Utomlands är inga problem men helst inom Sverige..

Eller tips på likande modeller?

Jag vill helst slippa gå byxlös i sommar:angel:
 
Sv: Wrangler Q-baby

Jag älskar oxå mina Q-baby. Det är väl bara att hoppas att Tumbleweed tar hem fler för min stl saknas med.
 
Sv: Wrangler Q-baby

Vi får maila och tjata lite:angel:
Hade varit toppen om de gick och beställa där igen, gick så jäkla snabbt att få hem mina sist! :laugh:

Fast jag hittade ett par gööörsnygga boots på Sheplers så jag kanske får beställa där ändå:p
 
Sv: Wrangler Q-baby

Finns alldeles för många snygga boots där :p Har också spanat in några. Får se om det blir ett par när skatteåterbäringen kommer :D
 
Sv: Wrangler Q-baby

Ohhhh skatteåterbäringen hade jag glömt! Säjer som munken i Robin Hood "prisa gud här kommer skatteåterbäringen!" :angel:

Det innebär ju att jag kan köpa bootsen med gott samvete:idea: :bump::banana:
 
Sv: Wrangler Q-baby

Jag vet att Scandinavien Western väntar hem en sändning. Vet dock inte vilka storlekar, men de brukar ha flesta. De dröjer nog några veckor till, men kolla lagom till Chappen vad de har då.
 
Sv: Wrangler Q-baby

KL

Sheplers är snabba att leverera, tror jag har haft jeans hemma på 3-4 dagar vid ett tillfälle! Köper alltid jeans från USA, det blir billigare!
 
Sv: Wrangler Q-baby

Är det någon som är duktig på storlekarna där? I mina Q-baby står det 5/6 x 32 men jag vet inte vilken storlek det motsvarar på Sheplers sida.
 
Sv: Wrangler Q-baby

Här hittade jag en tabell som översätter storlekarna. Jag gick efter det minsta av måtten och mina passade perfekt! :laugh:
 
Sv: Wrangler Q-baby

På Sheplers sida heter storlekarna helt annorlunda än på Tumbleweeds. Jag har mailat dem så jag hoppas att jag blir klokare:confused:.
 
Sv: Wrangler Q-baby

Men det är ju bara att det står dubbelstrl på Tumbleweed? Äsch hoppas du får svar från sheplers snart!

Jag fick mail idag om att mina grejer var skickade!!:bump::banana:
 
Sv: Wrangler Q-baby

Q-baby modellen är verkligen jätteskön. Jag köpte ett par för ett år sedan men insåg ganska snart att dem var för stora för mig. Måste hitta ett par nya.
Så är någon intresserad så har jag ett par Q-baby i nyskick jag kan tänka mig att sälja så jag får råd att köpa ett par nya :)
 
Sv: Wrangler Q-baby

Så om det står 5/6 i mina nuvarande Q-baby jeans så är det stl 5 eller 6 x längden som jag ska ha?

Jag får så konstiga svar från Shepler så jag törs inte beställa...
 
Sv: Wrangler Q-baby

De jeansen som säljs på Tumbleweed är amerikanska! Dom finns inte i europeiska storlekar???
 
Sv: Wrangler Q-baby

Idag fick jag mina grejer jag beställde i måndags kväll:bump:

4 dagar från Usa till mig, det är snabbt jobbat:laugh:

Jeansen är i samma strl som det står på Tumbleweed dvs 5/6x34 7/8x34 osv. På hemsidan stod bara första siffran 5x34 7x34. Kanske hjälper det dig JBL?
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: linlar1
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 348
Senast: hundtant
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 872
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp