Bukefalos 28 år!

Wrangler Q-baby

Sv: Wrangler Q-baby

Tusen tack! Nu vågar jag oxå beställa:bump:.

Då är det ett par 5:or jag ska ha. Efter info som jag fick från Sheplers så lät det som att det var 12:or jag behövde (fast jag sa att det står 5/6 i mina nuvarande Q-baby).

Det blir till att beställa omgående!
 
Sv: Wrangler Q-baby

Mina Q-baby från Sheplers sitter som en smäck!

Jag beställde naturligtvis lite mer saker och jag har haft rena julafton här hemma. Vill bara ha meeeeeeeer:bump:
 
Sv: Wrangler Q-baby

Hur räknar man ut vad det hela kommer att kosta? Kollade på deras hemsida och frakten är beroende på vikt, men det står inte vad ett par jeans väger..

jeansen kostar 320kr hur mycket tillkommer med moms, frakt, tull?

Har tänk länge att jag skulle beställa, men vågar inte riktigt...
 
Sv: Wrangler Q-baby

JAg får inte upp nånting när jag går in och försöker kolla på deras hemsida.....bara första sidan funkar...

Tar det lång tid innan det komme rupp eller fattas det något program för mig ???
 
Sv: Wrangler Q-baby

Mina landade på 500.-/st men då beställde jag ihop med en kompis så vi delade på frakten..

Men de går ju på ca 400.- inkl tull/moms och frakten för mitt gick på 66 dollar som vi då delade mellan oss..
 
Sv: Wrangler Q-baby

Jag köpte jeans, skärp, handväska, en skjorta och ett par barnboots. Frakten gick på 50 dollar. Totalsumman på ordern var ca 2300 och momsen som jag fick betala vid mottagandet var 500 kr.

Skulle tro att grejorna hade kostat ca 5000 kr här i Sverige så det var helt klart värt pengarna.
 
Sv: Wrangler Q-baby

Fick köpt mig ett par nu på SQHA från Tumbleweed som var där :)

De kändes väldigt sköna, hoppas de är lika sköna att rida i oxå !

Men de är väldigt långa fast det kanske blir bra när man väl sitter på ryggen ;)
 
Sv: Wrangler Q-baby

Shepler´s har rea på jeans just nu ifall någon känner sig sugen :banana:

290 kr för Q Baby jeans i lite olika modeller, ska nog försöka beställa ett par, kanske det blir boots oxå....och en padd skulle jag vilja ha....och kanske ett.......:angel:

Äsch, glömde ju fråga......

Jag köpte ett par på Nationals , har endast provat dem,t yckte de var lite för tajta i midjan för att vara bekväma att sitta i....
Töjer de sig när man väl använder dem ?
Eller är det lika så bra att beställa en storlek större ??
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: linlar1
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 348
Senast: hundtant
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 872
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp