WRAS Förbundsårsmöte.

Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

Blev lite oroad när jag läste inläggen på denna tråden, någon som förvirrat alla med sin svada har blivit ordförande.... eller????? är det samme person som blev utkastad ur WINS och startade en ny klubb som numera har lagts ner pga för litet deltagande/aktiviteter. Försöke de/han inte ordna en tävling i fjol i Åstorp som inte blev någon succé ?
Skall bli intressant att följa utveckningen i WRAS

Missade du dessa? :rofl::rofl:

Som du kanske ser när du läser så står det faktiskt att det inte fanns någon kandidat till ordförandeposten. Hur får du det då till att någon blivit vald till ordförande?
Det enda som står är att vice ordförande kommer att vara tillförordnad tills extra årsmöte med val av ordförande har hållits.
Övriga spekulationer får någon annan svara på, eftersom jag faktiskt inte är insatt i de händelserna eller egentligen bryr mig.
 
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

Ursäkta, men vad menar du dock?

Jag kan informera dig om att ingen någonsin blivit utkastad ur WINS, och om du menar mig, så är jag medlem där fortfarande, och är det sedan ett flertal år.

Vidare så har WBS inte lagts ner, men kommer att gå in i WINS, eftersom klubbarna har ett blomstrande samarbete, och dessa 2 små klubbar har god nytta av att gå samman.

WBS bildades av en enda anledning:
Att ägna sig åt Lasso- och kossegrenar, då ingen klubb i skåne var intresserad av detta.
Alla klubbar tillfrågades (WINS, SbWR, WRIS) men ingen var intresserad av att ordna aktiviteter, ens om vi skulle hållla i dom som medlemmar. Man ville helt enkelt inte ha med dessa aktiviteter att göra.
När vi då startat WBS bjöd vi in folk från grannklubbarna till våra aktiviteter, utan att ens kräva medlemskap i WBS, eller ta extra betalt av de som inte var medlemmar.
Vet du? Vi har haft medlemmar från samtliga klubbar i skåne på¨våra aktiviteter :)

Ditt inlägg är ett sorgligt exempel på hur vissa människor gör allt för att söndra inom westernsverige.
Men det är ju inte första gången du sprider desinformation. (eller med ett annat ord: Skitsnack!)

Det hade verkligen varit intressant att veta vem du VERKLIGEN är, men jag är tveksam till att du har stake nog att delge mig ditt namn ens i ett PM. Sådana som du trivs ju bäst som anonyma nick. Om du är människa nog att stå för det du säger ra kryggat, så kan du PM'a vem du är till mig, så kan vi ta ett snack och reda ut saker och ting. Det vore ju fakiskt för allas bästa.

/Mike
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

By the way dock..............
Om jag nu är utkastad ur WINS, hur kommer det sig att jag är styrelsesuppleant i just den föreningen?

/Mike
 
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

WBS bildades av en enda anledning:
Att ägna sig åt Lasso- och kossegrenar, då ingen klubb i skåne var intresserad av detta.
Alla klubbar tillfrågades (WINS, SbWR, WRIS) men ingen var intresserad av att ordna aktiviteter, ens om vi skulle hållla i dom som medlemmar. Man ville helt enkelt inte ha med dessa aktiviteter att göra.
När vi då startat WBS bjöd vi in folk från grannklubbarna till våra aktiviteter, utan att ens kräva medlemskap i WBS, eller ta extra betalt av de som inte var medlemmar.
Vet du? Vi har haft medlemmar från samtliga klubbar i skåne på¨våra aktiviteter :)

QUOTE]

Vill bara säga att det var trevligt att få vara med på WBS kosseträning. Man blev väl bemött fast man inte tillhörde klubben.
 
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

Synd att valberedningen struntat i sitt arbete, det är ju tydligen bara en person där som har försökt hitta kandidater:mad: ynkligt.
 
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

Är nog tyvärr inte bara valberedningen som inte gjort sitt jobb, vi medlemmar har väl inte direkt öst över dom förslag på lämpliga kandidater.....:crazy:

Man ska nog inte kasta sten när man sitter i glashus, eller har du föreslagit någon???
 
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

Är nog tyvärr inte bara valberedningen som inte gjort sitt jobb, vi medlemmar har väl inte direkt öst över dom förslag på lämpliga kandidater.....:crazy:

Man ska nog inte kasta sten när man sitter i glashus, eller har du föreslagit någon???

Två stycken faktiskt, båda positiva till uppgiften.
 
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

Va bra då!!;) Synd att ingen av dessa passade för uppgiften då!

Nu finns ju iallafall en ny valberedning vilka också börjar få förslag på lämpliga kandidater så förhoppningsvis finns det snart en ny ordförande!

Samtidigt får man inte glömma att vi alla är delaktiga i att hitta lämpliga kandidater till poster på alla nivåer, valberedningen måste ju få namn att jobba med!
 
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.

Synd att valberedningen struntat i sitt arbete, det är ju tydligen bara en person där som har försökt hitta kandidater:mad: ynkligt.

Några kanske har det, men sen finns det ju något som heter livet som sätter käppar i hjulet för en ibland också, och då får sådana saker som föreningsarbete kliva ner i prioritering....
 

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: co-SMAD4
·
Mat Snart dags för mig kliva på semestervikariat igen och snart börja samma bekymmer vad ta med till lunch. Givetvis lättast med matlådor...
2
Svar
36
· Visningar
2 098
Senast: FrDrake
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 124
Senast: Tora
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
710
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp