Bukefalos 28 år!

WRAS hemsida

alazzi

Trådstartare
är i ett helt nytt utseende! Kul att det äntligen händer något på den fronten!
 
hej! det är kanon bra...nu börjar vi synas mer. det blev fint och prydligt. hoppas de även kan lägga ut lite bilder på wras hemsida från olika aktiviteter.
Ha det så bra!!! MVH Emelyne :)
 
saknar dock medlemsdiskussionen?

Klubbarna var lite svårt att hitta också, hoppas att det blir enklare att hitta.
 
det håller jag med dig om, men det blir nog bättre med tiden(hoppas jag)
Ska ni ner på arab SM 04 också eller, hur gick det för er 03? (jag mins inte)
MVH Emelyne
 
Alazzi blev 2:a i ungdomsreiningen med Sara på ryggen.
Det var deras enda klass på SM:et.
Antar att vi åker på nästa års SM också men vet inte vem det blir som rider?
Vet du var det SM:et kommer att vara?
 
hur gick det för dig? Jag hade fullt upp med att vara stolt hästägare så jag såg knappt något av övriga tävlingen.
Vi åkte direkt efter ungdomsklasserna.
 
Äntligen!
Nu kan tom jag få sidan att öppna sig.....
Hoppas att informationen kommer fortlöpande nu så sidan fungerar som det var tänkt! :)
 
Jag kan inte logga in med det användarnamn och lösenord jag har sen tidigare.
När jag ska fylla i formuläret för att hämta lösenord finns inte min klubb med.

Lite bättre får de nog jobba för att jag ska bli imponerad!
 
Jag fick leta efter min klubb eftersom förkortningarna inte kommer i bokstavsordning..
 
Hej! Jag är jätte nöjd över placeringarna på båda dagarna. på SM.et så fick vi 2 brons, i pleasure och horsmanship. de var de enda jag deltog i ungdoms SM:et. på lördagen tog vi 3 första placeringar pleasure, horsmanship och pleasure AA (d & c tävlingen) samt kom 6 i w riding och 12 i horsmanship AA.
Var ni "bara" med på söndagen eller tävlade ni på lördagen också?
Vill säga STORT GRATTIS till hästen, ägeren och ryttaren, kul att det blev SILVER. :) Jag vet inte vart & när arab SM blir men jag hoppas verkligen att det blir 2004 också!! det var mycket trevligt folk och fin anläggning.MVH Emelyne
 
samma här min klubb finns inte heller med....

dåligstil...
 
Jag håller med Alazzi, det är jättekul för att inte säga tur att man äntligen fick igång den. :rofl:

Det är fruktansvärt att det blivit så här efter att man lagt så mycket pengar för att få sidan från första början.
Hoppas att hela WRAS får ett litet uppsving nu, det kan ju behövas. :smirk:

Lite bekymmer får man väl räkna med i början och lite missad info, men om alla hjälps åt skall den väl bli komplett.

Jag förstår inte hur det hänger ihop, det här med att sidan som fanns innan kostade så mycket pengar och sedan inte har kunnat användas överhuvudtaget. :crazy:
Det finns flera andra som bytt webmaster och det har inte varit några problem alls :crazy:

Hur som haver kul är det.
Monke :)
 
Jag har varit inne på portalen idag och kollat lite. Vad jag kunde se så verkar alla klubbar vara med... kanske redan är uppdaterat. Gå in och kika igen, så kanske det fixar sig.

Jag hoppas också att portalen kommer igång, så vi alla westernintresserade och övriga nyfikna får den information man vill få tag i. :) Jag har inte gett upp hoppet för portalen. :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 555
Senast: Sezziyanen
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
363
Senast: Lyan
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 631
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 219
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp