Bukefalos 28 år!

Wras licenser

Sv: Wras licenser

Jag har löst licens livet ut för min häst o själv har jag löst ryttar licens. Typ den7/4 men jag har inte fått den ännu. Jag rider wras tävlingar det är bara det att det är nästan bara vår klubb som fixar de. Vårt mål är att göra 5 st e-d nivå + med arrangör för ett ras sm. Jag tävlar på whaos tävlingar också, men de ordar typ 3. Sen finnst det inte så mycket mer att åka på här nere . Jag åker max 15 mil för en tävling. Tycker nog att vi inte riktigt gör oss i bland alla fancy folk i ras/ all breeds tävlingar. Så vi harvar lite bland tanter o blåbär. Det är där vi hör hemma. Jag tillhör ewr. Det är fart på den föreningen nu. Tävling på lördag. 25 ekipage o ca 100 stater. Välkommen o titta.
 
Sv: Wras licenser

Ja det stämmer att jag försöker arr.tävlingar men det är svårt att få det att gå runt pga att det inte kommer folk. Jag är inte bitter men börjar bli trött....

Ja vad är en bra tävling? Vi är lyckligt lottade och har goda kontakter med sponsorer och har mycket fina priser på våra tävlingar. Är det det som avgör vad som är en bra tävling eller är det vinstpengar och stora rosetter?

Paxinarion har vi sett hos oss och det är vi glada för! Hade tänkt åka till Er, men hästens åklåda är paj. Mummel mutter...
 
Sv: Wras licenser

Trogna sponsorer och bra priser är bra på en tävling.
Men det allra viktigaste är att ha en fungerande organisation och att alla tävlande åker hem från tävlingen nöjda med hur allt har flutit på under dagen/dagarna.
 
Sv: Wras licenser

Ja, organisationen brukar funka ypperligt varje gång. Inte ens startavgifterna är höga.

Men inget hjälper, allt verkar hänga på dessa 200:- i licensavgift för att få tävla.
 
Sv: Wras licenser

Det jag tycker är en bra tävling behöver inte vara samma som andra. Men en säker indikation på att det är en bra tävling är att det är många deltagare. En bra tävling blir en populär tävling blir en bra tävling…
 
Sv: Wras licenser

Oj då då va man inte så anonym då:o. En bra tävling är nog kännslan av att allt flyter o att man är en del av helheten. Bemötandet i sec o vid gaten o ett litet leende av prisrosett utdelaren. Jag är impad av att secretariatet o speakrandet funkar ihop. Hos oss behöver vi två i sec o två i speakerbåset. Ingen simultanförmåga här inte. Du kan väl komma på studiebesök. Vi håller på att hhoosstaa igång vår lite rostiga sitta hemma o harva klubb;)
 
Sv: Wras licenser

Det jag tycker är en bra tävling behöver inte vara samma som andra. Men en säker indikation på att det är en bra tävling är att det är många deltagare. En bra tävling blir en populär tävling blir en bra tävling…

Och att klubben som arrangerar har ett bra rykte som tävlingsarrangör.
Det gör mycket när det kommer till hur många som anmäler sig till dess tävling.
 
Sv: Wras licenser

DAgens facit . 45 ekipage o 104 starter. e - d tävling. Folk från whao,, tjwr, kwr. chwr o ewr
 
Sv: Wras licenser

bara att gratulera! Kul! Som sagt, synd att transporten var paj annars hade jag varit där.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 609
Senast: Nepenthe
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 736
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
5 232
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 468
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp