Bukefalos 28 år!

G

girl_tea

någon som ska på wras sm? på okna ranch.;) isåfall vilka klasser?:bump:
 
Sv: wras sm

Jajamen!
I Trail, W. Horsemanship och förhoppningsvis Versitale Horse.
Sen ska förhoppningsvis laget vara med i allsvenskan med så då ska jag rida där också! :bump:
 
Sv: wras sm

ja kanske ska vara fuktionär där:banana: de min gamla tränare Göran lindström som bor där nu :P xD
 
Sv: wras sm

ja vet inte ja kan de inte ihuvet ja kan PM dej om de sen hehe xD lr nått
 
Sv: wras sm

för mig blir det oxå bara hjo ko.. missade å anmäla mig itid...*snyft* hade ju sett fram imot att tävla på sm... men men.. sånt är livet.. konstigt att anml tiden för Sm:et gick ut innan sista anml till hjoko gick ut... men jaja ... men mamma hanterar la alla papper lite snabbare än vad dom gör på Sm:et då...*ler* (min mamma som tar imot anm. på hjoko) :D
 
Sv: wras sm

Western riding, Horsemanship och Pleasure. Kanske allsvenskan div I.
See ya!
 
Sv: wras sm

Nån som vet hur övernattningsmöjligheterna är där?
Typ, finns de camping el stugor?
Vill hellst stanna över natt...
 
Sv: wras sm

Det finns ju camping på tävlingsplatsen men vet inte om den enbart är för ryttarna...kanske går om de har plats över.
Däremot har du Hjo camping som inte ligger alls långt därifrån...5 min med bil eller nåt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Under lördagen korades de första svenska mästarna på Folksam SM i dressyr 2024. Mary-Sophie Haid-Bondergaard tog hem guldmedaljen i...
Svar
0
· Visningar
81
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Evelina Söderström med Cilantro har såväl ett SM-brons som SM-silver i bagaget sedan tidigare. I år toppade de U25-klasserna under...
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fem svenska mästare korades i de fem olika klasserna när Folksam SM i paradressyr avslutades med kürfinaler under lördagen hos...
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fem childrenryttare kom till start i SM-finalens första klass i Skövde. Ella Jerlin på stoet Madcap of Thille knep förstaplatsen före...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp