Bukefalos 28 år!

Sv: wras sm

Öh, nu blir jag lite snurrig...går inte SM på Okna?
Och Hjo ligger väll på motsatta sidan Vättern?
El är jag helt ute o seglar:crazy:
 
Sv: wras sm

Hola,
Jo det går på Okna.
Dom torde väl ha tältplatser på sina 95 ha men om du känner dig gammal, skröplig och inte vill chansa på regn så kan jag erbjuda sovplats och frukost.
Jag bor ca 7 mil därifrån.

mvh Eva
 
Sv: wras sm

Lånar


Är det någon som vet om man ska få ngt slags ryttarmeddelande eller ngn slags bekräftelse på sin anmälan til sm?

Är det också ngn som har förslag på vandrarhem el b&b eller annat billigt boende som finns nära där tävlingen ska vara?
 
Sv: wras sm

Lånar


Är det någon som vet om man ska få ngt slags ryttarmeddelande eller ngn slags bekräftelse på sin anmälan til sm?

Är det också ngn som har förslag på vandrarhem el b&b eller annat billigt boende som finns nära där tävlingen ska vara?

Hej!

Ja du ska få ett ryttarmeddelande, det fick jag idag!

Ja det billigaste alltinativet är att campa! :idea:
Hihi, nej förlåt, tyvärr vet jag inte något bra vandrarhem el dylikt!

//Carro
 
Sv: wras sm

:bow: Tack det var himla snällt:bow:...skall ha det i åtanke när vi närmar oss dagarna på Okna...
:eek:det är ju snart:banana:
Kanske kan SMHI för en gångs skull lova fint väder och hålla det...bara det inte regnar när tältet skall upp...för där inne vill jag ha torrt:crazy:
Vem vet, man kanske kan hitta en cowboy som masserar o värmer mina gamla lemmar sen:rofl:;)
Fast då skulle ju inte mannen bli glá förstås....:(
 
Sv: wras sm

Nån som vet hur övernattningsmöjligheterna är där?
Typ, finns de camping el stugor?
Vill hellst stanna över natt...

Ring Fia så kan vi kolla om det finns plats i något tält hos någon klubbkamrat eller förtält ev husvagn.
Kul att du kommer.
Hörde att det gick bra på häst rallyt
Grattis
 
Sv: wras sm

Tack...ja det var kanonkul och se skillnaden på min häst iår mot förra...är såååå nöjd med henne :love:

Har varit i kontakt m Fia, men inte om det...fick mail idag fr Helén, och de skall dit i husvagn...så sängplatsen är räddad:banana:
Ja, det skall bli kanonkul och komma dit o heja på laget o Fia:bump:
 
Sv: wras sm

Tack...ja det var kanonkul och se skillnaden på min häst iår mot förra...är såååå nöjd med henne :love:

Har varit i kontakt m Fia, men inte om det...fick mail idag fr Helén, och de skall dit i husvagn...så sängplatsen är räddad:banana:
Ja, det skall bli kanonkul och komma dit o heja på laget o Fia:bump:

Vilken dag kommer ni?
Div 2 laget rider fre em och div 1 laget lör em.
Sofie rider fre fm och sön fm
 
Sv: wras sm

Sh...t då kommer jag att missa Sofies 1a ritt på fre...
Helén o dom skall åka tidigt fre morg, men jag slutar inte förrän 7 på morgonen...så jag kör nog upp så fort jag bara hinner...för div 2 laget vill jag inte missa....
Knappt troligt att ni kan hålla nån plats fr ons till fre:crazy:Men visst vore det kanon:banana:
 
Sv: wras sm

Jag skall tävla western riding, horsemanship och pleasure på en skimmel valack. Hoppas vi ses!
 
Sv: wras sm

Hahaha........jag är hemskt ledsen att jag förvirrade er.
Givetvis är det ju i Nyköping.
Var inne på en tråd om just Hjo-ko innan...därav förvirringen antagligen.

SM:et har jag ingen aning om.
Sorry för min förvirring :rofl::rofl:
 
Sv: wras sm

Ingen fara...trodde du hade blandat kuddarna m ....:rofl:
 
Sv: wras sm

Jag funderar på att kanske åka och titta nån dag...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Under lördagen korades de första svenska mästarna på Folksam SM i dressyr 2024. Mary-Sophie Haid-Bondergaard tog hem guldmedaljen i...
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Evelina Söderström med Cilantro har såväl ett SM-brons som SM-silver i bagaget sedan tidigare. I år toppade de U25-klasserna under...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fem svenska mästare korades i de fem olika klasserna när Folksam SM i paradressyr avslutades med kürfinaler under lördagen hos...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fem childrenryttare kom till start i SM-finalens första klass i Skövde. Ella Jerlin på stoet Madcap of Thille knep förstaplatsen före...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp