Bukefalos 28 år!

wras tävlingsanmälan papper

Seabaz

Trådstartare
hjälp!

Hehe.

Om man ska vara med på D-tävling och det står att man ska skicka in anmälan på wras anmälningsblankett.
Den har jag.
Men om jag ska vara med i PP-klasser, vart kryssar jag i då?
Även Trail at halter PP?

Eller ska jag bara skriva i "övrigt"-rutan? Det är ju ändå "bara" en D-tävling....?
 
Sv: wras tävlingsanmälan papper

PP klasser är liksom "Prova På" på D-tävlingen då. Men det finns ju inte med att kryssa i på anmälningsblanketten från wras.
Inte heller Trail at halter.
Är det klubben som "hittat på" dessa själva?

Kanske bäst jag skriver i "övrigt-rutan" på blanketten vilka klasser jag ska vara med i...

Om jag nu ska vara med alls ;)

Lillamyggan: Jaa precis =) Ska du vara med?
 
Sv: wras tävlingsanmälan papper

du kan ju kryssa i d-tävling till att börja med.

Sen skriver du klassens nummer i rutan du vill va med i. Tex om trail at halter är klass 7, så kan du skriva 7 i rutan bredvid showmanship at halter under beginners. Så gjorde då jag när jag var med förut och det funkade då. Eller så kanske du kan skriva (trail at halter) bredvid showmanship at halter eller något sånt :D

Eller om du är osäker ring tävlingsledaren och prata med den.
 
Sv: wras tävlingsanmälan papper

Jo man kan ju ringa och fråga faktiskt, smart! :idea: :D

Annars borde det ju gå att skriva i övrigt rutan också

Typ:

Klass 1, trail att halter PP
klass 2, trail PP
klass 4, w. pleasure PP

så borde det ju också gå.. =)
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 621
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 681
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 374
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp