Bukefalos 28 år!

WRCS E-tävling 28 april?

Texaz

Trådstartare
Någon som ska vara med, och i såna fall i vilka klasser???
Jag hoppas kunna vara med i Trail, Ranchtrail och Westernriding.:banana:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Nej. men tänkte kanske åka och kolla bara! :)
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

vart är den tävlingen och kommer detatt finnas tidsgrenar med?
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Gå in på www.wrcs.nu, kolla under "Tävling" och sedan på Prova på-tävling 28 april. Och nej, tyvärr är det inga tidsgrenar med! :)
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Hoppas på att ta mig dit :) . Ska bli en intressant känsla att sitta med chaps etc i en dressyrsadel :angel:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Puttar upp tråden då det nu börjar närma sig....
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Har funderat på det men inte bestämt mig än...den 20:e tror jag var sista anmälnings datum om jag minns rätt...
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Vet någon hur det är med pleasuren denna dag, med eller utan galopp?
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Kom ihåg att man inte får vara medlem i någon westernklubb om man ska tävla E-klass.....:angel:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Kom ihåg att man inte får vara medlem i någon westernklubb om man ska tävla E-klass.....:angel:

Nu blir jag förvirrad...På proppen står följande:

"Träningsklasserna är öppna för alla deltagare oavsett om de är medlemmar i en WRAS-ansluten klubb eller inte. Tävlingslicens krävs ej.
E-Prova På klasserna är öppna för deltagare som ej är medlemmar i en WRAS-ansluten klubb och till dessa behövs ingen licens. Dessa klasser är ämnade för de ekipage som vil prova på att tävla i westernridning."

Och på alla klasser står det Träning / E-ProvaPå

Då måste man väl få va med även om man är medlem i klubb eller är jag helt ute och cyklar?? :crazy:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Överskriften var E-tävling det var det jag gick efter....... har inte läst proppen så vad som är med i övrigt vet jag inte.
Vore väl inte konstigt ifall det finns folk som inte vet det eftersom regelboken är så ny...:angel:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Får kolla upp det där lite närmre, hade tänkt att åka med min bebis som förstagångstävling för honom, tolkade det som att det var okej även fast jag är med i en klubb...
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Hej!

Det är en E tävling och "D täv"..
Om du ska tävla på E tävlingen så får du inte vara med i en wras ansluten klubb...
Men om du väljer att vara med på D-tävlingen eller där det står träning.. där får du vara med om du är medlem i en wras ansluten klubb...
Dom har lagt ihop klasserna fast det är för både dom som är medlemar och inte medlemar.. så när du ska anmäla dig så skriver du i träning eller D-tävling...
Du kan ju skriva i övrigt att du ska vara med i Tränings klasserna och inte på E-klasserna....
Hoppas på att du förstod...:D

//Carro
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Tack! En alldeles utmärkt beskrivning! :bow: :bow: Så då kan jag alltstå pusta ut och fylla i anmälan i alla fall...:smirk:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Tack! En alldeles utmärkt beskrivning! :bow: :bow: Så då kan jag alltstå pusta ut och fylla i anmälan i alla fall...:smirk:

Jajjemen...
bara du anmäler dig till tränings klasserna... Om du då givetvis är medlem i någon wras ansluten klubb..;)

//Carro
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Meen, det står inte i proppen att det är D-tävling... Innebär ju att jag snabbt som fasiken måste fixa licenserna!!!
:o :o :o
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Det är en lätt "D-täv".. så där behöver man inte ha några licenser..
så det är Luugnt:D

//Carro
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
788
Senast: Nova123
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
934
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp