WRU Roslagsstoppet

Sv: WRU Roslagsstoppet

Nope, inte jag.
Jag ska vara funktionär på annan tävling på lördag... :D

Ska du tävla?
 
Sv: WRU Roslagsstoppet

Okej.. Nej jag har ingen häst längre så :(
Och nu har jag inte ridit på två månader så det är inte läge att låna någons häst i sista stund heller...

Men jag ska dit och titta i alla fall! Mina gamla stallkompisar ska nog tävla! :bump:
 
Sv: WRU Roslagsstoppet

Åhh vad kul!! Då ska jag heja på dig!! :D
Ser du nån som springer omkring med en nakenhund och pratar med människor så är det jag :banana: Hehe.

malumbub: Äsch, jag har lånat ut hästen på foder för jag ska åka iväg och plugga i höst är det tänkt (om jag kommer in). Fast just nu hoppas jag nästan att jag inte kommer in för jag har fått ett superroligt sommarjobb och chefen där har sagt att det finns tider i höst som jag kan jobba också om jag inte skulle komma in på skolan :angel:

Dessutom har jag fått tillbaka min lägenhet som varit uthyrd... hum hum hum.... :p
 
Sv: WRU Roslagsstoppet

Jag hade tänkt... men nu är både jag och hästen sjuk så. :(
Synd för alla andra, för då har dom ingen som kommer sist. :angel:

Men ska dit och glo hade jag tänkt. :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 453
Foder & Strö Hej! Har i år svårt att få tag på halm, har inte tillräckligt mycket kvar för att fortsätta ge som jag gör idag. Finns det andra saker...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: warg
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: Miingla
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp