XXterra mot inc

D

Dwight

Har nyss fått hem salvan och har smort på första gången. Tycker "salvan" ser ut som en slags senapsmet. Har inte fått det intrycket av tidigare inlägg runt salvan. Man skulle smörja 6 dagar, uppehåll 4 och fortsätta 6 dagar om det inte hjälpt med den första perioden. Kan man kleta på 2 gånger om dagen i början?
Någon som haft den som kan svara?
 
Sv: XXterra mot inc

Använd sökfunktionen så hittar du minst en tråd om detta.
Jag var nog den senaste att skriva om det här och inken på min pålla är i princip borta:laugh:

Du ska smörja en gång per dag och precis som du skriver i perioder 6 dagar och utan 4 dagar.
Jag minns inte riktigt men det var nog 4 perioder jag fick använda mig av för att inken skulle försvinna.
Är den stor den som du ska behandla?
 
Sv: XXterra mot inc

Salvan är lite kornig. Jag personligen tyckte det var lite svårt att smeta på och få det att sitta kvar. Och behandligen på den inken jag ville ha bort tog LÅNG tid och när jag trodde den var borta fick jag behandla igen. Vet även flera det tagit välldigt lång tid för. Men nu är den borta sen nästan 1år tillbaka. Dessvärre har hon flera inkar, men dom sitter inte dummt till. Ska prova behandla med nå medel invärtes och utvärtes från homeopat istället för att se om jag kan få bort resterande inkar!
 
Sv: XXterra mot inc

Jag smorde med en mjuk makeup pensel, inken satt i örat och det va ganska svårt att komma åt. En burk räckte och den var ganska liten till en ink som va som en pingisboll i storlek :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 806
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 985
Senast: Migo
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 416
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp