Yankee Mustang

Sv: Yankee Mustang

Jamen GRATTIS till fjärdeplatsen :bump: :bump:

Skitkul att han funkade nu :bow:


Du får komma bort till oss å får vi hissa dig :D
 
Sv: Yankee Mustang

Låter som att hans son påminner en del om pappa, han är också väldigt trevlig att hålla på med, men har en väldigt stor mun ibland, dock inte på ngt elakt vis, mera så som hingstar kan vara , allt ska tydligen smakas på !:D
Snälla att gå med är han också för det mesta, kan vara lite lätt i frambenen ibland dock !
Martha, tack så mkt, jag kommer förbi nån dag snart , men tror dock att ni får låta bli att hissa mig, jag vill ju inte att ni gör er illa i ryggarna ! ;):D
 
Sv: Yankee Mustang

Tänkte bara limma in en nyare bild på min kille, finns det verkligen inga fler som har el har haft hästar efter samma pappa ?
Tänkte även passa på att fråga om ngn här vet ngt om hans lillasyster, hon är 2 år efter Smokin Lantern , har redan gått premie, fin häst var det, var faktiskt sugen på att köpa även henne, men så blev det inte...

21574273.jpg
 
Sv: Yankee Mustang

Hihi, det låter som Never Promise ;) Det är jag som har henne nu, om de är henne du menar vill säga :o
 
Sv: Yankee Mustang

Vansinnigt enveten men en riktig gentleman, ranghög och lättlärd så skulle jag nog vilja beskriva min Yankee Mustang avkomma, är upp över öronen förälskad i honom:love:
IMG_4156.jpg
 
Sv: Yankee Mustang

Hej
Jag har yankee mustangs son som är sex år gammal!
Han är helt underbar i psyket och väldigt lättlärd på alla vis!
han är just nu ridhäst för har valt att inte ha med honom på travet!
Han heter Amadeus gabri och är sex år gammal!
MVH
 
Sv: Yankee Mustang

*knapplån* Ser att det är en gammal tråd men det skulle ju vara trevligt man fick höra om flera Yankee Mustang avkomma. Har själv ett sto född 04 efter Y:M och Ue: Super Arnie hn heter The Cat´s First. Är helbrun och ca. 1,56cm i manken. Oftast Snäll och mysig att hantera. Men har ett sjuhelsikke humör, hennes sätt eller inget sätt...har lätt för att lyfta fram för att verkligen poängtera, envis som synden. Känslig och lätt stressad och kan bli välldigt framåt. Snäll att köra, men som sagt man måste vara med. Annars så kan man plötsligt vara på väg hem igen. Super ranghög och har i allafall utom ett blivit ledaren i flocken. Det enda fallet hon inte lyckades var med ett fölsto som är valldigt vass i humöret.
Är numera ridhäst som hobbykörs då hon enligt förra ägaren blev för stressad. Dock bara tränad för trav.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 290
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 055
Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 141
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hur upplever ni Erreplus hoppsadlar i allmänhet (mjuka, hårda, breda osv)? Ska vara öppna, u-formade fram men tycker sedan att...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: feel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Att bjuda någon?
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp