Yay! Ny intervju igen

Jippi:) Vad roligt de vill ha in dej på intervju! Kul med parkarbetare nu mot våren sommaren också när allt börjar växa!
 
Intervjun avklarad. Det är så svårt att veta vilket intryck man gjort. Men på ett svar jag gav så tänkte personen högt och sa det var ett bra svar.

Nu håller jag tummarna, men har ju också chansen på samma jobb som hade förra året.
 
Känner att intervjun var lite märklig faktiskt. Jag fick frågor om min familjesituation, min hälsa och hur lång stubin jag har. Men inga frågor om mina egenskaper och kompetens för att klara jobbet på ett bra sätt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har blivit kallad till en ny intervju! Det är på en kyrkogård. Jag checkade alla skall-krav i annonsen utom en. Det jag saknar är...
2
Svar
29
· Visningar
4 218
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Arbetsförmedlingens kvarn mal. De säger att jag kan få anpassningar på jobb på si och så sätt, men inget är klart än. Efter några...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
166
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp