Bukefalos 28 år!

Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Aha Våran går i lopp 6 spår tre! :banana:
Det är bara att hoppas att det går vägen för dem båda två! Eller vänta nu det var ju fler som skulle starta! ;) Äh jag håller tummarna för alla bukehästar bara de inte springer om våran snutta! ;)
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Snurrfian skrev:
Aha Våran går i lopp 6 spår tre! :banana:
Det är bara att hoppas att det går vägen för dem båda två! Eller vänta nu det var ju fler som skulle starta! ;) Äh jag håller tummarna för alla bukehästar bara de inte springer om våran snutta! ;)
Då kan du tryggt krama, de går ju inte i samma lopp... eller gäller det både på stallbacken o i värmingen? :p
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Men jag KRÄVER att varenda BUKE-TUMME kramas stenhårt på måndag...
figa.gif
Det kan verkligen behövas!
bud.gif

Jag gör nog säkrast i att låta bli :angel: . Så mycket otur jag haft sista året så vill du nog inte ha min hjälp :p
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Jag kommer att krama min tumme hårt! För springa förbi henne gäller enbart på upploppet! ;)
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Håller självklart tummarna!
Behöver lite själv med BR startar på Romme på Fredag! Var kanonfin i Jobbet idag!!
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Självklart.......gäller det samma lopp som Humlan eller ???? Får i så fall hålla en tå på varje fot och hoppas på dött lopp :idea:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

När startar din surrande humla som igentligen är en connemara :angel: ;)
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

ankans skrev:
När startar din surrande humla som igentligen är en connemara :angel: ;)
Men tyst, du får ju inte avslöja det heller! :mad: :p
Här startar hon... och jag fick just se att det är HEDERSTÄCKE!! Vilket betyder att jag inte alls är nöjd med PENGAR, jag vill (läs kräver) ha TÄCKET... :banana: :banana:

*Humlan ringer kusken*
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

På han bara, hota med att du tänker dopa henne med morötter innan, alternativt låta bli att mata henne så hon tar sig en tugga av honom istället om han inte lovar fixa täcket till dig :D
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

ankans skrev:
På han bara, hota med att du tänker dopa henne med morötter innan, alternativt låta bli att mata henne så hon tar sig en tugga av honom istället om han inte lovar fixa täcket till dig :D
Bra idé... :bow: :devil:
Täcket eller lemmen kan man kanske säga? :angel: :D
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

solros skrev:
Äh, det är bara pengarna du vill ha... :D
Nä? :o Ok då, jag vill ha allt... Både täcke, ägar o skötar priser och PENGARNA!!! :banana: :banana:
Jag har en hel del bra idér på vad man kan göra med 30 000:- :angel: :bump:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Humelibumlan skrev:
Hehe, hon är inte tippad :mad: tänk va märkligt!? :rofl: :rofl:


Bra.......skönaste segern är ju när man slår från underläge .....hejja hejja :banana:...........ett täcke skulle jag också vilja ha :idea: .
Snart (till våren kanske) får du konkurrens där ute, men vi kan ju inte starta i samma lopp kom jag på. Då får vi ju lov att slåss om kusken först och den striden törs jag mig inte på. Du verkar farlig :eek:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Humelibumlan skrev:
Nä? :o Ok då, jag vill ha allt... Både täcke, ägar o skötar priser och PENGARNA!!! :banana: :banana:
Jag har en hel del bra idér på vad man kan göra med 30 000:- :angel: :bump:

Uppfödarpremien då ??? Du står väl som uppfödare.........
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 654
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 821
Senast: Solstig
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 255
Senast: nullo-modo
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp