Bukefalos 28 år!

Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

lsz skrev:
Bra.......skönaste segern är ju när man slår från underläge .....hejja hejja :banana:...........ett täcke skulle jag också vilja ha :idea: .
Snart (till våren kanske) får du konkurrens där ute, men vi kan ju inte starta i samma lopp kom jag på. Då får vi ju lov att slåss om kusken först och den striden törs jag mig inte på. Du verkar farlig :eek:
Oh ja! Slås om Lasse med mig vill du inte!! :mad: :mad: :mad: :eek: :p
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Nej det har jag förstått vid det här laget......får väl ringa Åke då istället :angel:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Hej!

Var ute på din hemsida och såg att du har en avkomma till Diamant Sund. "Dimman" stod i samma stall i Västerhaninge som mina hästar gjorde och jag måste säga att hon var ett av de snyggaste travston jag sett! Ville bara säga det - det är kul när man ser någon man känner igen.
Ska till Valla på måndag! Jag ska stå i första ledet och HEJA!!!!
Vi håller alla tummar vi har!! :D :D :D

MVH / Fia
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Pockan skrev:
Hej!

Var ute på din hemsida och såg att du har en avkomma till Diamant Sund. "Dimman" stod i samma stall i Västerhaninge som mina hästar gjorde och jag måste säga att hon var ett av de snyggaste travston jag sett! Ville bara säga det - det är kul när man ser någon man känner igen.
Ska till Valla på måndag! Jag ska stå i första ledet och HEJA!!!!
Vi håller alla tummar vi har!! :D :D :D

MVH / Fia
Åh va kul! Du såg säkert Lisa och hennes föl då! :)
Och ska du till valla, så måste du ju komma och hälsa! :D
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Annars kan du ju få låna ett täcke av oss..vi är inte så smussliga.
Har ett blågult som det står Wibrantus på med stiliga bokstäver.. :idea:

Du kan ju låna den ett par dagar och titta vad fin Hulan blir med den... ;)

Måste man hålla tummarna hela tiden eller kan man laga mat därimellan??
Och hur gör dom som har tummen mitt i hand? :confused: :D


Naffa och gubben hemma önskar lycka till!!! :bump:
AM
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Nafayette skrev:
Annars kan du ju få låna ett täcke av oss..vi är inte så smussliga.
Har ett blågult som det står Wibrantus på med stiliga bokstäver.. :idea:

Du kan ju låna den ett par dagar och titta vad fin Hulan blir med den... ;)

Måste man hålla tummarna hela tiden eller kan man laga mat därimellan??
Och hur gör dom som har tummen mitt i hand? :confused: :D


Naffa och gubben hemma önskar lycka till!!! :bump:
AM
Laga mat? Du kan väl beställa pizza som vanligt? Det behöver du väl inte tummen för? :p

Nu är Humlan nyskodd och sista jobbet ridit... det är inte alla som har en alldeles egen proffstränare som åker långt för att sko min fölmärr och slå på vinter pjucken på Humlan! :love: :bow: :bump:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Humlan,du har väl kommit ihåg att träna i vinnarcirkeln med?Så hon står still fint till segertavlan?
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Fniss..........har du tränat på det själv tills nästa gång !
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Som vi har tränat.Dock utan att hittills kunnat få henne att stå still mer än en och en halv sekund i vinnarcirkeln.Kan var vara nån miss i uppfödningen?
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Lines skrev:
Humlan,du har väl kommit ihåg att träna i vinnarcirkeln med?Så hon står still fint till segertavlan?
haha, vi har tränar på att bocka så vi kan tacka e-läktarn för stödet efter elitloppsvinsten... :angel:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Lines skrev:
Som vi har tränat.Dock utan att hittills kunnat få henne att stå still mer än en och en halv sekund i vinnarcirkeln.Kan var vara nån miss i uppfödningen?

Bara sådär ..By the way...så såg jag att min nya pålla o din har mötts engång :D

...sen startar Ville på E idag...DD1...får hoppas han är mer motiverad denna gången :angel: :angel:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Min lilla flicka startar i Gävle på tisdag...skulle ni kunna tänka er att hålla tummarna för henne med...även om det nu inte är på Solvalla (de är ju så högfärdiga så de sällan anordnar kallblodslopp där :angel: , och så bra som sin pappa kommer hon ju aldrig bli :d )
Kanske jag också kan få ett täcke (okej hon då :love: )???...eller så lånar jag henne bara en av hennes fars täcken :idea: ...men då lär hon drunkna :d :D
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Nu måste jag bara berätta när Martha kom med sin Nutte och Fransyska till oss.

Båda stod i varsin box mitt emot varann..
Då sa Martha att hon hade tränat "jubel och vinnarskrän" hahaha..
Hon stod mellan boxarna och skrek allt vad hon hade, hoppade upp och ner, stampade och klappade händer och förde en himlas liv..

Hela Överberga stannade..inklusive traktor och grannens hund..
Alla utom två reagerade...Nutte och Fransyskan..
Dom åt hö och verkade ha ett kilo bomull i öronen..fast det hade dom inte..

Blev klart impad där. :D :D
Snyggt.. :bow:

(så behöver någon häst vinnarcirkeltränning så rekommenderar jag MArtha!)
AM
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

:rofl: :rofl:
Elitloppsträning kallas det....Elitloppsträning.... :D :D

För att vara förberedd när folket Jublar :D:D
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Kanske borde ta min treåring på kurs till dig då...hon gillar inte alls det här med vinnarcirkeln...där tycker hon det är bäst att stegra sig...mitt vad det är så står du där i stallet med en treårig fuxmärr av den kallblodiga rasen... :bow: :d
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 677
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 826
Senast: Solstig
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 708
Senast: Mia_R
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 167
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp