Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Ikväll är det dags! Nervös! :crazy:

Håller tummarna för Decet et Dolor och hoppas hon kniper andraplatsen! :D ;)
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Vi ses väl vid staketet då.. :D
Jag är den gröna förvirrade tjejen, med ORANGE mira jacka :D
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Tårna är med, men tänk om inte de heller funkar?

Jag har aldrig testat dem... :eek:

/// ghost
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Det har jag och det SKA funka, men för rättvisans skull måste det ju bli dött lopp.......täcket får väl sys om till två ländtäcken :p
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Tyvärr kommer jag missa loppet, har legat hemma i vinterkräksjukan i helgen, d enda jag hoppats på va att få vara frisk tills ikväll, men d e bara o inse att d kommer jag inte hinna bli... :mad:

Aja, får sitta hemma o vänta på ett telefonsamtal från banan istället da.. :smirk:

Lycka till på banan! O kolla in min skönhet!!! :love: :banana: :rofl:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Hur har det gått för era hästar? Halkade in på denna tråd på ett bananskal, brukar ju aldrig vara här. Men hoppas det är ok att jag frågar ändå?
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Dom gick i mål 10 minuter sedan. Snart finns fullstänligt resultat på atg.se... :)

Jag är kanske lite trög men jag har inte fattat vad The_Lasts häst heter... :o
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Oplacerade båda två.

Kan inte uttala mig om hur d gick för Humlan, gick iaf 18,4, men min sköthäst galopperade bort sig, ringde o fick lite snabbinfo o hon hade känt fin annars. Jäkla pissmärr! :smirk: :devil: Får kolla upp lite mer imorrn.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Min sköthäst heter Diana Eagle... Har inte nämnt d tidigare i tråden, men nu vet ni... Sicken stjärna hon va idag da! :smirk: :crazy:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

The_Last skrev:
Min sköthäst heter Diana Eagle... Har inte nämnt d tidigare i tråden, men nu vet ni... Sicken stjärna hon va idag da! :smirk: :crazy:

Min "Vackra" travare galopperade JÄMT när han var 3 o 4 år....när han var 5 år hade han 9 000 på sig tror jag........nu har han 500 000 :D

så var inte gnällig nu :D

Ville felade igår också.... :crazy:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Haha, okej då finns d fortfarande förhoppningar då! ;)

Nädå, d e bara o ta nya tag, inte direkt första gången man tror d ska gå riktigt bra o d går.. mindre bra :angel:
Lite trist bara när hon har vart så fin sista veckorna, men men d e bara o komma igen! :devil:

Hon e fortfarande min lilla älsklingsmärr! :love:

D gick ju bättre för förra sköthästen, han kom fyra i d där loppet... :smirk: :crazy:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Själv hann jag inte till Valla,Axelssonkurs,men gubben medelade att Humlan(hästen :angel:alltså,inte matten.... ) såg sååå fin ut!! :love:

Och att hon gick nytt rekord.Så nu e det bara påån igen :bump:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Haha nej, myran hann före ^^ >.<

Lite kul ändå- Humlan, Myran och Diana i samma lopp. Och jag hann inte åka in, fan. Ville se ju >.<
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

*knappen*
Jag är så NÖJD, så nöjd... :bump: :bow:
Lilla humlan kutade 18,4!!! I trav dessutom!! :banana: :banana:

Fick andra ut och gick först 500 kvar... men tröttnade på upploppet och vart om sprungen till slut!
Men vad gör det, hon var iallafall sötas på hela valla (Fråga Bengall, den ända som behagade dyka upp :angel: :p )
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Grattis :D

Mycket att hålla reda på ju- trava, göra det fort, vara sötast på valla och knipa hederstäcket. Eloge, och nästa gång springer ni in täcket sådärja ;-).
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Rolig att hon skötte sig och att du är nöjd! :bump: Segertäcke och alla pengarna blir det nästa gång, nu har hon ju fått ett lopp i kroppen. :banana:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Kul att det gick bra för er! :bump: Fint nytt rekord satte hon ju! :bow:

Vad tyckte du om min stjärna da? (om du ens tänkte på d andra hästarna, jag brukar aldrig se ngr andra än dom vi startar.. :crazy: )

På fredag startar vår Tap Innare på Rättviktravet så då får vi se en till sötnos! ;)

Pulkan; Synd att du missade loppet, jag kunde ju inte heller åka dit pga av att jag vart sjuk i helgen, men nästa start DÅ ska jag me, spelar ingen roll vart hon startar! :bump:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 555
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 772
Senast: Solstig
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 070
Senast: nullo-modo
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp