Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Vad kul att du är nöjd. :)

Skönt att det är fler än jag som kan vara nöjda med sina hästar även omdet inte blir någon framskjuten placering. :p

Om du kommer till Mantorp lovar jag att komma och kolla in Humlan. ;)

/// ghost
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Härligt !!!! :banana:

Då gjorde tårna lite nytta i alla fall (som jag höll både tummar och tår) Det är ju som sagt inte bara pengar som räknas. Konkurrenterna får passa sig i nästa lopp...håll oss uppdaterade ;)
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Jag såg Humlan men jag hann aldrig hälsa på er i stallet tror jag... Hm jag kollade aldrig var ni stod, men vi hade med oss vårat busfrö på två som man inte fick ta med sig vagnen till... Så vi pratade bara lite med Donna före loppet och tränaren, vi hann precis fram och se loppet med humlan, sen gjorde vi en snabbvisit på stallbacken på vägen till bilen igen... Men jag höll både tummar och tår i iskylan!

Våran skrutt fia talade om att hon definitivt vägrar att springa med hakar så nu blir det vinterträning och ladda för start så fort det blir banor som man inte behöver ha hakar till... Det gick lite fort oxå i loppet så det gjorde väl sitt till...
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Men det är härligt med din inställning. Trots att det inte blev täcke och prispengar så är du ändå nöjd. Härligt.
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

pulkan skrev:
Grattis :D

Mycket att hålla reda på ju- trava, göra det fort, vara sötast på valla och knipa hederstäcket. Eloge, och nästa gång springer ni in täcket sådärja ;-).
Idag är jag sur... har precis insett att hon inte kommer med någonstan alls nu.. :mad: :mad: :mad:
Har 7 lopp att anmäla till... men trr knappast hon kommer med, hade vart fint att ha detta loppet i kroppen... :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

solros skrev:
Rolig att hon skötte sig och att du är nöjd! :bump: Segertäcke och alla pengarna blir det nästa gång, nu har hon ju fått ett lopp i kroppen. :banana:
Haha, hon skötte sig I loppet... :D
Annars så lyckades hon med att sparka mig på smalbenet med brodd (AJ!!) när jag satte på svanskappan...
Efter loppet slog hon första åt min sambo och sen åt underbara HJÄLPSAMMA Begall... Som numera är min maskot och kommer få åka med på trav överallt.. :angel: ;)
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

ghost skrev:
Vad kul att du är nöjd. :)

Skönt att det är fler än jag som kan vara nöjda med sina hästar även omdet inte blir någon framskjuten placering. :p

Om du kommer till Mantorp lovar jag att komma och kolla in Humlan. ;)

/// ghost
Åh jag är verkligen nöjd.. Hon gjorde det så himla bra och var så duktig, så man kan inte vara annat.. :love:

Anmäler till Mantorp den 13e, även om jag är yveksam på om vi kommer med.. :mad:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Vad har jag sagt, jag bara fryser ju när jag är på trav på vintern. :crazy: :o :p

Klart jag kommer om du är med... :bump: :bump: :bump:

/// ghost
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

shady skrev:
Men det är härligt med din inställning. Trots att det inte blev täcke och prispengar så är du ändå nöjd. Härligt.
Hehe, hade du sett Humlan, vilket var ganska svårt eftersom hon bara 148cm och knappt syns bland alla andra hästar... Klart man är nöjd, när Morrhoppan lyckas göra en sån himla fin tid, hålla sig lugn och i trav... med de där små kort benen! :love: :rofl:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

ghost skrev:
Vad har jag sagt, jag bara fryser ju när jag är på trav på vintern. :crazy: :o :p

Klart jag kommer om du är med... :bump: :bump: :bump:

/// ghost
Fryser DU? Jag kan berätta hur "varmt, torrt och mysigt" det är att åka hästtransport! :crazy: :smirk:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Snurrfian skrev:
Jag såg Humlan men jag hann aldrig hälsa på er i stallet tror jag... Hm jag kollade aldrig var ni stod, men vi hade med oss vårat busfrö på två som man inte fick ta med sig vagnen till... Så vi pratade bara lite med Donna före loppet och tränaren, vi hann precis fram och se loppet med humlan, sen gjorde vi en snabbvisit på stallbacken på vägen till bilen igen... Men jag höll både tummar och tår i iskylan!

Våran skrutt fia talade om att hon definitivt vägrar att springa med hakar så nu blir det vinterträning och ladda för start så fort det blir banor som man inte behöver ha hakar till... Det gick lite fort oxå i loppet så det gjorde väl sitt till...
Jag såg eran Chardonna.. På väg ut... Fin häst! :)
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Det FÅR man väl inte om man inte är häst? :p :D

Det har jag aaaaldrig gjort... :angel: :angel: :angel:

Fanny bestämde efter 20 minuter av sitt livs första åktur att jag är hennes trygga punkt i livet och av den åsikten är hon fortfarande.

Jag hade förresten tänkt att ge mig ut den dagen också men en mystisk komma och gå hälta har spolierat de planerna... :(

/// ghost
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

ghost skrev:
Det FÅR man väl inte om man inte är häst? :p :D

Det har jag aaaaldrig gjort... :angel: :angel: :angel:

Fanny bestämde efter 20 minuter av sitt livs första åktur att jag är hennes trygga punkt i livet och av den åsikten är hon fortfarande.

Jag hade förresten tänkt att ge mig ut den dagen också men en mystisk komma och gå hälta har spolierat de planerna... :(

/// ghost
FÅR är snälla djur på gotland! :p
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Humelibumlan skrev:
*knappen*
Jag är så NÖJD, så nöjd... :bump: :bow:
Lilla humlan kutade 18,4!!! I trav dessutom!! :banana: :banana:

Fick andra ut och gick först 500 kvar... men tröttnade på upploppet och vart om sprungen till slut!
Men vad gör det, hon var iallafall sötas på hela valla (Fråga Bengall, den ända som behagade dyka upp :angel: :p )

Behagade......jojo......Satt inlåst med 3 andras i en box ute på vischan...... :cry: :angel: :p

Men min gubbe hade ju stenkoll på fina Hummelltjejen!! :banana:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Du får ta och komma ner till Åby, då kommer JAG och hejjar! :D Hur svårt är det att komma med där uppe egentligen? :confused: Hon har väl bara startat två gånger...
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

stally skrev:
Behagade......jojo......Satt inlåst med 3 andras i en box ute på vischan...... :cry: :angel: :p

Men min gubbe hade ju stenkoll på fina Hummelltjejen!! :banana:
Det var snällt av din "Gubbe"kriva henne så snällt! :love:
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

solros skrev:
Du får ta och komma ner till Åby, då kommer JAG och hejjar! :D Hur svårt är det att komma med där uppe egentligen? :confused: Hon har väl bara startat två gånger...
Ja ÅBY är ju nära och bra.. :p
Tja.. anmälde till Romme och hon var 8e reserv där :mad: :crazy: Då var det ändå 2140a högst 4000:- :crazy:
 
Andra hästar i loppet?

Aha, var det därför hon inte fick täcket. :idea: :(

Jag såg då bara en söt liten tjej som travade så fint, så fint.
 
Humle-maskot!!

:bow: :bow: T A C K A R :bow: :bow:

Tänk, inte trodde jag att måndgaskvällens promenad hemifrån skulle utmynna i denna hedersbetygelse! :banana: :bow:

Men du måste ge Stally en eloge :bow: , utan henne hade jag aldrig ens funderat på att gå på Valla.

Nu bara MÅSTE du hålla mig informerad om Humlans starter!

Iofs så är det ju bara att kika på Trav-forumet och se vad Stally skriver. :angel:

PS.
Tala om för Humlan att jag är hennes maskot, så hon slutar sura mot mig. :smirk:
DS
 
Sv: Yes!!Nu blir det HUMLESURR på SOlvalla!!

Nästgårds... :D

Det är alltid svårare att komma med i billopp ju. Finns det inget lopp med flera tillägg, t.ex tillägg vid 5000 och 15000 högst 45000? Hon går ju före alla som startat mer än två gånger...

Annars får du gå upp en klass, på Åby på torsdag finns ett högst 18000. En med 3 starter och 0 poäng är med där...

På dom humlan. :cool:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 555
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 772
Senast: Solstig
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 070
Senast: nullo-modo
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp