YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

paradiset

Trådstartare
Och hade en kort värk för en stund sedan! Jag ska föda snart ÄNTLIGEN! DE senaste dagarna har magen varit alldelles öm och bebisen har tyckts enormt stor när den knökar och bökar som en aililen i magen:love: JAG HADE RÄTT!!! I söndags började jag frenetiskt städa (BOA) och sedan dess har jag varit glad istället för deppad och igår var jag på BM besök. Så nog kände kroppen ngt var på G. Är i v 37+4 så föds bebisen detta dygn ( vilket den borde då förra förlossningen tog 3 timmar o 35 min ffrån första värk!) så kom detta barn 1 dag före mitt första:banana:
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

Åhhhh!!!
Vad spännande!!!!:bump: :bump:


Hoppas allt går bra!!! :banana:

Jag tror det är en tjej.. Vad tror ni andra????
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

Åh vad spännande! Då borde den snart vara ute då?! Jag håller tummarna förbrillt!
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

Lycka till!!!

:bump: :bump: :bump:
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

Oj, aj, :)
LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

LYCKA TILL!!! :bump: :bump: :bump:

Väntar med spänning påatt få höra hur allt har gått...
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

ÅÅÅÅÅ Lycka till :banana: :banana: :banana: :bump: :bump:
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

åååå, avundsjuk, fast jag är i v37?0 idag, så bebis får gärna vänta iallafall en vecka till så att h*n är redo för världen utanför!

Håll oss uppdaterade allteftersom du kan och lycka till :bump: !!!
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

hoppas allt går bra, lycka till:bump:
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

Ja då är jag hemma då! Födde Gabrijel Noah kl 14.24 efter 2½ timme regelbundna värkar med lustgas. Han var 47 cm lång 2920 g tung:love:
En baddare på att suga och jag har redn fått mjölk iallafall i ena det andra är på G:banana: Lugn och snäll:love: Jag mår toppen! Sprack knappt ngt och svider inte ens vid toabesöken ju. Men nästa barn, om det kommer på 1 ½ timme då får jag allt skynda till BB;)

{FA47562F-3ADA-4324-B346-8148EC9C937E}.jpg
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

Gud så söt! Tack för att du uppmuntra mig till å vilja ha barn igen(jobbar som au-pair och har börjar tveka) men vem kan motstå en sån söting???

GRATTTIISSS!!!!:bump: :bump:
 
Sv: YEY ! mitt vatten sipprar på rätt friskt!

*ojojoj* så söt liten kille
0743.gif
!! Grattis till familjen. :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 180
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 155
  • Låst
Övr. Barn Örnen har landat! Storken är här! Den 14/4 kom mina små underverk till världen! :love: :love: Den 12, på onsdagen, så hade jag tid...
2
Svar
38
· Visningar
2 497
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp