Yogas mage!

MissFideli

Trådstartare
Nån som minns att Yogas mage antog en mer naken form i somras? Efter diverse olika diagnoser har jag nu kommit fram till att det var allergi mot parfymen i sanden, för nu när jag kört utan parfymerad sand i 2 månader så är magen pälsad igen :banana:

20/7-2008
22181159.jpg


21/7-2008
22934869.jpg


10/2-2008
26297606.jpg

26297679.jpg


Lite kvar, men skillnad, eller hur?
 
Sv: Yogas mage!

Komatta:D

Va skönt att hon fått tillbaka pälsen, även om nakenmagar är gulligt så hade Yoga inte en lika gullig anledning till sin nakenmage.
 
Sv: Yogas mage!

Komatta :mad:
Den sticks garanterat om man kliver på den :D

Jätteskönt! Hon ska ha päls helt enkelt, jag gillar nakna magar med då köper jag mig nog en nakenkatt. Fast varm var den :p
Det såg inte kul ut när det gick ut över knäna och ut på utsidan av benen, såg ganska äckligt ut även om huden var relativt fin.
 
Sv: Yogas mage!

Hihi, ja en ko...oj, menar britt såklart:o... ska ju ha päls:D Mina nakenmagar är bara mysiga men de är ju naturliga nakenmagar :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 956
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 917
Senast: Jeps
·
Katthälsa Jag har en kattunge som nu är 7 månader. När jag hämtade honom kändes han väldigt sträv i pälsen mot min andra katt. Han var också...
Svar
13
· Visningar
2 316
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 046

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp