E

evalill

Vad är det som gäller egentligen? :o tänker på åldrar och så, och sen om det är ytterligare saker?
Tacksam för svar :)
 
Sv: Youth?

Sen finns massa regler som är olika beroende på vilken förening som du tävlar under. Tex. finns regler om ålder för att rida på en hingst, regler ang. Hjälm/Hatt etc.

Dock är dessa viktiga att kolla upp, då en sak som gäller i en regelbok kanske inte gäller i en annan.
Hjälm/hatt är tex. olika.
Ett Ex. Wras har åldern 16 år för hatt medans NRHA inte har någon regel alls om ålder och hatt.
 
Sv: Youth?

Enligt wras, står egentligen ingenstans , men domaren o tävlingsledaren brukar göra youth mönstret lite lättare än open, men bara på d nivå.
 

Liknande trådar

Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
705
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
610
Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
152
Senast: Sassy
·
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp