Bukefalos 28 år!

Yrkesprov ridinstruktör!

Sv: Yrkesprov ridinstruktör!

Okej, jag hade hoppats på att kunna ta med min andra häst när dressyren blir svårare, men funkar det inte får jag väl byta häst då. Som det känns klarar båda hästarna hoppningen (även om extra hästen är grönare), men den jag tänkte ha på skolan är lugnare och kommer klara miljön och ryttarbyten bättre. Skulle tippa att allt kommer lösa sig när jag kommer ner. Har fixat både stallplats och boende så nu är det väl snart bara att börja packa.
 
Sv: Yrkesprov ridinstruktör!

Några i vår klass hade hästar i stall i närheten som de tog med (hämtade innan stalltjänsten och lämnade dem vid lunch) ibland och red på istället för hästen som stod uppstallad i KY-stallet. Så gör du så ser jag inga hinder att ha med den andra? Du borde kunna byta häst i KY-stallet också och växla mellan vilken häst du har där. När de bara tog med över en lektion så så var det bara att det inte fick drabba oss andra genom att de struntade i stalltjänsten t ex för att hämta sin häst.
 
Sv: Yrkesprov ridinstruktör!

Det var precis så jag hade tänkt göra! Har fått stallplats i ett stall rätt nära så det borde inte vara några problem. Hoppas det går att lösa så. Men allt ordnar sig nog bara det drar i gång!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp