Ytterligare en ny funktion på forumet

Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Om man klickar på Blogg-kontrollpanel där så hittar man en hel del nya val i rutan.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

:bow:

Funderar på varför jag inte för mitt liv kunde se det innan :angel:

Då har jag en ny fråga... kan man flytta de blogginlägg jag gjort till en med "namn"?
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

*KL*

angående taggarna: jag tycker att det verkar som att folk använder dem för att vara bitchiga. kolla exempelvis biltråden på ÄU och "skilja sig" på ÄU. pinsamt att folk inte kan uppföra sig och använda taggarna på rätt sätt.

eller är det jag som tolkar taggarna fel?
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Isåfall är du nog inte ensam om att misstolka taggarna.
Kolla bara på U's bildtråd som är taggad till "Mjukporr", "Pedofili". Sen när den tråden varit porrig över huvudtaget?!
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

mm bildtråden på ÄU är också taggad som "mjukporr".
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Då får du gå in i de blogginlägg du har skrivit utan namn, med den lilla pennan (editera) och då kan du scrolla ner till rutorna, där du kan kryssa i vilket namn du vill lägga bloggen i. Så jag råder dig till att göra det, innan du skrivit för många inlägg. Eftersom du måste göra likadant med alla. Efter vad jag förstått i alla fall, så jag försöker komma ihåg... :o
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Jag tycker också de är rätt "överlägsna" ibland. Många är taggade typ "intresseklubben", "i-landsproblem", "inbördes beundran" och liknande.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Ja det har jag.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Ja jag har sett det också, det är så fånigt tycker jag.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Jo, istället för att bara strunta i trådar/frågor man tycker är löjliga verkar vissa se sin möjlighet att visa sina åsikter genom taggarna istället. Trist, för jag tror verkligen att taggarna kan bli något riktigt bra om folk bara sköter dem som de ska.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Jag har också kliat mig i huvudet ibland när jag har sett vissa taggar (taggar som mjukporr etc. har jag aldrig stött på dock). T.ex. i den här tråden som är taggad med "pengar" och "öronproppar" eller den här tråden som är taggad med "fartblindhet" och "homestyling".

Liksom, eh va? :confused: Det har ju ingenting med just själva trådämnena att göra?
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Mjukporr och pedofili har jag tagit bort från bildtrådarna i fråga (men om nån vill tagga en tråd om pedofiler med pedofili så är det fritt fram, den får självklart stanna).

Ni får gärna anmäla taggar som är av påhoppskaraktär, och sådana som är helt uppåt väggarna.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Är det OK att man bara tar inlägget längst ner i tråden och trianglar det och skriver "kolla taggarna" eller nåt?
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Funkar absolut!

Tillägg: Du får väldigt gärna lägga till vad det är för taggar också, lättare att se om andra moderatorn åtgärdat problemet då.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Okej, tack då vet jag! :laugh:
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

kl
Jag vill klaga på en sak man egentligen inte kan klaga på.
Och det är att folk verkar tagga för lite. Jag försöker tagga varje gång jag är i en tråd för det skulle kunna utveckla sig till en mkt bra funktion faktiskt.
Så tagga nu folket:).
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
641
Senast: Nordthor
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Entourage
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var inne på FK's sida... än så länge är det enbart pensionen som kommer på måndag... 5784, räcker till hyran och nästan... halva...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa sms-appen
  • Fototråd del II
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp