Bukefalos 28 år!

Zaldi Atlanta

Sv: Zaldi Atlanta

Men bara för att hästen har en estetiskt kort rygg betyder inte att det är en rygg som ställer till problem. Har en shire en rygg på 55 cm är det sannerligen kort för en så stor häst, men om ryttaren bara behöver en 17" är det inte kort i sadelsammanhang.

Jag behöver inte se bild på en häst för att veta om den har kort eller lång rygg, om du säger att den har en rygglängd på 50 cm. Hästen ahr bara en kortare rygg än övriga liknande hästar, men hästen ahr inte kort rygg i det sammanhanget att det är svårt med sadlar.
 
Sv: Zaldi Atlanta

Diabolical_Kitten skrev:
Tydligen, jag vet iaf så mkt mer än dig att du inte har nåt att säga. :smirk:

Du då väl tro det om det gör dig lycklig, jag skulle kunna säga så mycket mer men att argumentera med idoter som tror de vet allt är ganska meningslöst och tidkrävande, jag hoppas vekligen inte allt för många här tar dig på allvar.
 
Sv: Zaldi Atlanta

Jag säger detsamma. :smirk:
Det är ju ganska märkligt att vi inte är många som tycker 50 cm är en kort rygg, och abra det att du blir så sur över att ingen annan tycker det är ju ytterst märkligt måste jag säga.
 
Sv: Zaldi Atlanta

Hej
Hur fanken gör man för att kunna lägga in bilder osv....egen hemsida sa nån. Men om man inte har någon? finns det nåt lätt sätt att fixa en.....tips!!
 

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
740
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: liiinnea
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp