Bukefalos 28 år!

H

horsemaniac

blir han kvar i sverige? är det någon som hört nånting?
 
Sv: zancor

Enligt en säker källa så är han såld till Nadin Capellman! Allt är klappat o klart! :)
 
Sv: zancor

Kul att han kommer till en duktig ryttare, men det var ju synd att ingen kunde gå in med lite sponsring, så att antingen Per eller någon svensk ryttare kunnat få fortsätta. Men det rör sig säkert om riktigt stora pengar.

Roligt att just Nadine ( om det nu blir så ) köpt honom, ska bli intressant att se om han går lika bra med henne som med Per.
 

Liknande trådar

  • Låst
Bukefalos Varför får man inte skriva nånting längre på forumet alls utan att bli rapporterad eller bannad? Så var det verkligen inte förut. Taket...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 754
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 630
Senast: LiviaFilippa
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 874
Senast: hastflicka
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp