Bukefalos 28 år!

H

horsemaniac

blir han kvar i sverige? är det någon som hört nånting?
 
Sv: zancor

Enligt en säker källa så är han såld till Nadin Capellman! Allt är klappat o klart! :)
 
Sv: zancor

Kul att han kommer till en duktig ryttare, men det var ju synd att ingen kunde gå in med lite sponsring, så att antingen Per eller någon svensk ryttare kunnat få fortsätta. Men det rör sig säkert om riktigt stora pengar.

Roligt att just Nadine ( om det nu blir så ) köpt honom, ska bli intressant att se om han går lika bra med henne som med Per.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
789
Fordon Har en gammal Volvo från 2009 som stått nu någon vecka pga köpt ny bil. Imorse när jag skulle starta den så gick det inte, är snö och...
Svar
17
· Visningar
944
Senast: Pegasus63
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 610
Senast: Jerseyite
·
  • Artikel
Dagbok Hej ditt jävla as Vet inte vad du lider av för psykisk störning men troligtvis är du psykopat med narcissiska drag eftersom du kan...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: Helvetet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp