Bukefalos 28 år!

jemaha

Trådstartare
Nu har de kommit!!! Har inte tatt några bilder än, gör det senare. Just nu ligger de nergrävda.. De är jättesöta å jättesmå! Mina ser ut som jättar i jämförelse. :D
 
Sv: Zebran!!!

Hittar inte kameran, har nog lagt den på nåt bra ställe.. :crazy: Zebran: Ska jag göra dig lite avundsjuk? Gissa vad jag hittade när jag städade hos mina A. achatina förut: 10 ägg å 10 ungar!! Ska jag skicka paket till dig kanske?! :D
 
Sv: Zebran!!!

Ah vad bra!

Åååh Achatina achatina vill mig ha juuuu! Ska du sälja någe? :bump: Snyggast av alla ju :love:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
18 963
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 989
Senast: kamomillo
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
830
Senast: Rosett
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 134
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp