Bukefalos 28 år!

Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Berätta gärna om du kommer dig för att spela och hur det går :D
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Haha ja jag kan garantera att jag kommer spela, denna tråden fick ju igång min zelda-nerv igen :P
Problemet med den där delen är att man får välja en "tidsålder" från när man vill ha bossarna ifrån, början på spelet, mid-game och slutet av spelet. Då tycker man ju självklart att början på spelet borde ha lättast bossar, men icke sa nicke, de är svååååra :P
Och det är mycket att klara 8 på raken, tror jag klarat 6 som flest. Är en piratbläckfisk som jag dog på sist som var inte svår men omständig och där tappar man många hjärtan och efter det så är det svårt att klara resten utan så många hjärtan.
Klurigt värre!! :)
Får börja om ett nytt spel och hålla dig sällskap istället kanske ;)
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Ja, gör så :) Då kan vi säkert komma med en massa matnyttiga tips till varandra, jag kommer åtminstone att behöva det ;)
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Haha ja!
Hur går det med spindlarna då? Har du fått ihjäl dem än? :D
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Spindlarna är ett minne blott, sten-döa :). Landade i Lanayru igår kväll. Har du spelat?
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Yes! Har börjat om nu, är precis på Gharim eller vad han nu heter bossen :p
Karln kom hem med en rosa kontroll till Wii:et idag då min andra mystiskt slutat fungera.
Den rosa är mycket fin och min nya favvo :D :love:
Du har verkligen kommit långt :p
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Ja han blev jag inte klok på i början, men när man klurat en stund var det ju ganska så lätt :)
Jag har nyss köpt nya dosor och stod i valet & kvalet vilken färg jag skulle ta men det blev vit ( rosa är jätte fin :) ).
Köpte däremot en laddstation till dosorna, smidigt och förstår inte hur jag klarat mig utan den tidigare :).
Är nu i Lanayru Mining Facility, tänkte spela lite igår men då jag sedan i Måndags försöker sluta röka så är jag på ett minst sagt knepigt humör som inte går så bra ihop med med tv spel. Måste låta det värsta lägga sig innan jag återupptar igen :D
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Det låter som en riktigt dålig kombination!! Haha tur det finns såna handledssnören ibland kan man ju säga. Annars så skulle nog kontrollerna flugit in i tvn mer än en gång när man blir vansinnig över nått man inte klarar :D

Ja jag har nu varit ner till eldbanan och även öken banan och nu också klarat den stora svarta fjompen i sealed grounds :)
Så tänkte göra lite uppdrag uppe i skyloft och samla gratitude chrystals :)

Laddningsstation är grymt!! :)
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Jag hittade inte tillräckligt med chrystals?! Jag måste ha missat någon att hjälpa, också lite irriterande :(
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Jag har 23 just nu. Men det dyker upp fler uppdrag eftersom :)
Så det är inte nån panik :)
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Aha, jag trodde man kunde hitta alla mesamma :)
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Nope, det kommer fler och fler eftersom :)
Jag har 29 såna nu.
Har varit ner och klarat den första trialen i faraon woods nu. Hatar verkligen dessa trials! Hua!
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Ja fy det var inte en barnlek ju. Nu har jag haft lite stillestånd på spelandet :(
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Samma här, har haft så mycket att göra så jag har inte alls spelat något. Det kommer och går i vågor det där tror jag :D
Ska försöka ge mig på att lira lite ikväll tänkte jag :)
 
Sv: Zelda Skyward Sword, Nintendo Wii

Spelet kändes lite kort tyckte jag. Gillade inte heller att det inte fanns några snö-världar :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp