Sv: Zerberus

Krokhas på VV ?? Har jag aldrig hört eller sett faktiskt, däremot hade Lindy's Crown en krokhas som nedärvdes ofta...
Min Pellegrinounge har fina haser.

Ang Bearberus vet jag inte om jag drömt men jag är tämligen säker på att den har startat och vunnit lopp i estland ; vunnit estländska kriteriet...eller så är jag helt borta och har fått alzheimers...Hjälp mig nån :rofl:
 
Sv: Zerberus

Ang Bearberus vet jag inte om jag drömt men jag är tämligen säker på att den har startat och vunnit lopp i estland ; vunnit estländska kriteriet...eller så är jag helt borta och har fått alzheimers...Hjälp mig nån :rofl:

Det stämmer!
 
Sv: Zerberus

Jag tror de sa det på Kriterieauktionen. Om inte annat så lär det stå i Alebäcks annons inför auktionen.
 
Sv: Zerberus

Hon tillhör den gamla goda tiden. Jag har aldrig skött henne (hon var 1-åring när jag slutade hos Norberg), men jag har haft hand om syskonen Mystique Mack och Blackbrook Lily. Och jag har hjärntvättats av Norberg med hur faaantastiskt bra stam det är på Taverne. Syskonen var talangfulla och mycket trevliga att jobba med. Väldigt olika varandra, en stor brun och en liten svart. Lily fick halva benet avskuret i hagen - kanske av en människa - under en stochampionatshelg när hon var 2 år. Innan dess sparrade hon Klarabella, de är jämngamla.

Förutom incidenten med lovande lilla Lily så var det en härlig tid...
 
Sv: Zerberus

Jag känner inte till något av stammen på Zerberus.
Är den bra tros?

Är lite sugen, men det får i så fall bli om två år skulle ja tro. FÅr ta o sara ihop lite pengar.
Fr hoppas han står på samma prislapp då.
Dock e han väl lite stor kanske...
 
Sv: Zerberus

Idag har jag varit och klappat på Zerberus. Mina märrar har äran att stå bredvid honom i boxarna just nu på stuteriet där han är och ska tappas. Det var en fin hingst i alla fall. :)
 
Sv: Zerberus

uppdaterar med lite information.

har nu jobbat dagligen i ett par månader med 5 avkommor efter Zerberus. alla är speciella. jättetrevliga hästar att hantera och köra, dock heta. sen kan de även vara lite "virriga".. men de som är lite virriga har haft en mamma som vart lite likadan.

Sissel Godiva har ju gomtryckare, vilket jag även tror att de ska söka dispans för en till.

men överlag hästar jag fastnat för!
 
Sv: Zerberus

Numera får man använda gomtryckare utan dispens, STC har slutat med dispenser, nu får man använda det som är godkänt enligt nya utrustningsbestämmelserna! Du kan läsa dem här!
 

Liknande trådar

Samhälle Någon här som vet hur länge avlidna personers journaler och ev vävnadsprov brukar finnas kvar i vårdens arkiv?
Svar
3
· Visningar
494
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 924
Samhälle ... bedriva vård enligt LVM, LPT och LRV? Jag trodde att det endast är staten och regionerna som får bedriva tvångsvård men råkade se...
2
Svar
27
· Visningar
1 793
Senast: eldunarí
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 148
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp