Zinzino oljor

DarkInNight

Trådstartare
På kort tid har två stycken försökt övertala mig att prova Zinzinos oljor.

Rent spontant så kändes det som ännu ett företag som vill frälsa mig med sina super(dyra)produkter.
Men jag är kritisk av naturen, det kanske är bra grejer de säljer ?

Eller?
 
På kort tid har två stycken försökt övertala mig att prova Zinzinos oljor.

Rent spontant så kändes det som ännu ett företag som vill frälsa mig med sina super(dyra)produkter.
Men jag är kritisk av naturen, det kanske är bra grejer de säljer ?

Eller?

Ser ut som bluff och båg. Vill man få i sig Omega-3, 6 och 9 finns det billigare alternativ.

Edit: Garanterat bluff, jag grävde lätt och företaget har tydligen hållit på med pyramidspelsliknande saker förut, då kaffe (de kränger tydligen fortfarande kaffe) :meh:
 
Min pappa har tydligen köpt detta till mig utan att jag visste om det i hopp om att lindra min fibro(troligtvis) , han har betalat mycket för det och tydligen är det 6 mån bindningstid :banghead::crazy:. Nu när han betalat redan så lär jag ju testa detta även om jag inte tror en sekund på det. men jag kan återkomma om några månader och tala om hur det gått. :angel::p
 
Min pappa har tydligen köpt detta till mig utan att jag visste om det i hopp om att lindra min fibro(troligtvis) , han har betalat mycket för det och tydligen är det 6 mån bindningstid :banghead::crazy:. Nu när han betalat redan så lär jag ju testa detta även om jag inte tror en sekund på det. men jag kan återkomma om några månader och tala om hur det gått. :angel::p
Ja gör det! :D
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 135
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: Jag har ett varumärke som företaget X använder och tjänar pengar på, i sina produkter. Nu har företaget bytt ekonomisk...
Svar
10
· Visningar
831
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 423
Senast: cewe
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
574
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp