Zirocco Blue VDL

Jessica.B.

Trådstartare
Tror ni att det är någon som kommer ta in denna hingst?
Skulle gärna vilja betäcka med Zirocco Blue VDL.
 
Sv: Zirocco Blue VDL

Har också haft ögonen på honom och kan inte annat än hålla med dig! Han är helt klart en kandidat om han skulle finnas tillgänglig :d En fantastiskt intressant hingst!

Monika
 
Sv: Zirocco Blue VDL

Han har väldigt mycket ston i Holland så VDL har valt att inte skicka något på han. Han hade visst varit fantastisk nu nere på hingstvisningen.
Så jag kommer att skicka två ston. Hade egentligen tänkt något helt annat till dem, men kände att denna hingst vill jag bara ha.
 
Sv: Zirocco Blue VDL

kollade in honom på vdl´s hemsida, wow säger jag bara :love: helt klart en hingst som jag gillar..

hmmm undra om han skulle passa mitt For Pleasure-Jalisco B sto... blir lite linjeavel på Furioso II och Jalisco B... men det kanske inte gör något!?
 
Sv: Zirocco Blue VDL

Jag förstår att han är eftertraktad... Vad är det för ston du skickar ner? Vi här hemma får väl hoppas på att någon son med trevligt möderne hittar hit! ;)

Monika
 
Sv: Zirocco Blue VDL

Jag förstår att han är eftertraktad... Vad är det för ston du skickar ner? Vi här hemma får väl hoppas på att någon son med trevligt möderne hittar hit! ;)

Monika

Jag ska skicka Rosette Roderik-Cortez-Cosmos** Tyvärr så han hon inte göra så mycket, då hon gick om kull och skadade sig. Men om man tittar på mödenet så tycker jag att hon hör hemma i avelsboxen.

Cilea Cortez-Karakoll el Heather Primera Heartbeat-Cortez-Turban Rose
Har några dagar att bestämma mig.

Jag hade tänkt mig något helt annat till stona, men denna hingst känns så rätt.
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett 50% knabstrupper sto på 165 i mkh kompakt lite grövre modell. Jag vill nu betäcka henne med en dressyrhingst och har...
2
Svar
34
· Visningar
3 110
Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
45 631
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 922
Senast: Freazer
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp