Bukefalos 28 år!

Zizzy problem

alazzi

Trådstartare
Jag har köpt en del från Zizzy och de godkänner aldrig min gmail? Har ävem frågat supporten och de menar att det inte finns några problem med gmail. Måste därför använda min nödmail. Är det bara för mig som gmail inte fungerar på Zizzy?
 
Jag har köpt en del från Zizzy och de godkänner aldrig min gmail? Har ävem frågat supporten och de menar att det inte finns några problem med gmail. Måste därför använda min nödmail. Är det bara för mig som gmail inte fungerar på Zizzy?
Har inte handlat där, men det är inte bara så enkelt att du har fått med ett mellanslag efter? Vissa formulär är ju känsliga för det.
 
Det var autocorrect som slog till med felstavningen. Har två gånger bett om länk för att byta lösenord eftersom det gamla är glömt. Händer inget. Försökte beställa ändå men det krånglar bara. Trist. Gillar annars deras produkter.
 

Liknande trådar

Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
508
Senast: Shaggy
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: Cattis_E
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 462
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
914
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp