Zlatan är borta!

aneeette

Trådstartare
Min svarta lilla Zlatan är borta! :cry: Min lilla kisse som får vara med om det mesta har nu sprungit bort.. Hon är innekatt och har aldrig varit ute. Mitt stackars matte-hjärta går sönder. :(

28987574.jpg
 
Sv: Zlatan är borta!

nej va tråkigt men har du nån aning om vart hon kan ha tagit vägen ? Utomhus elr inomhus ?

*skickar kramar till dej *
 
Sv: Zlatan är borta!

Tack!

Hon har smitit ut :( hon hittades i ett dike i vintras och har aldrig fått gå ut sen hon kom till oss eftersom hon fått mer eller mindre panik de gånger vi tagit med henne ut.

Hon är så liten och tanig, så jag hoppas verkligen att hon hittar hem snart!
 
Sv: Zlatan är borta!

Usch, vad tråkigt. :(
Vet hur orolig man blir, leta helst efter henne i skymningen och gryningen då det är då rädda katter föredrar att komma fram.
Hoppas verkligen du hittar henne!
 
Sv: Zlatan är borta!

Håller alla tummar för att hon kommer tillbaka. Som Heulwen sa, ut i mörker när det är lugnt och ropa. Kanske lägga lite torrfoder eller annat i en liten kartong och skaka försiktigt med.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 713
Senast: Kaching
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 239
Övr. Katt Skulle behöva input! Skaffade en kattunge i somras så en av mina katter fick tas bort. Katten som blev kvar är en 10-årig kastrerad...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp