Zoccer Wadd?

ylvali2

Trådstartare
Någon som vet vart Zoccer Wadd har tagit vägen? Är hon dräktig eller har fölat? Vem är i så fall den lycklige fadern? :D
 
Sv: Zoccer Wadd?

Enligt travsport så har hon fallit för ålderstrecket. Har tydligen fyllt 11 år i år. Skulle inte förvåna mig om hon väntar/fått föl. Vet dock inte vem fadern är.
 
Sv: Zoccer Wadd?

Hon ska vara betäckt! Jag har en lista nånstans... Ska genast gå å leta. Såg hennes namn har jag för mig när jag tittade... återkommer
 
Sv: Zoccer Wadd?

Dräktig med Dream Vacation! Eller kanske har fölet, det vet jag inte, står inget på travsport i alla fall men dem är kanske inte så snabba.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Elvasaga
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 916
Senast: Freazer
·
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 354
Senast: Habina
·
Avel Jag har ju lånat ut mitt ena avelssto till en tjej som tagit föl på henne i år. Ursprungligen så skulle stoet stå hos mig och att hon...
Svar
14
· Visningar
2 236
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp