Zophobas...

Sv: Zophobas...

Äh, det är väl inget farligt. Är ju inte så de ligger lösa och nuddar maten :P Men i frysen hamnar ju även döda djur om man inte kan begrava de direkt, inget äckligt med det :P
 
Sv: Zophobas...

Jag tänkte testa att mata fåglarna med såna. De har endast ätit mjölmaskar innan.
 
Sv: Zophobas...

Vad tyckte de om det då?

Provade om mammas astrilder ville ha, men det ville de inte minsann. Och mamma ville inte dela på fler heller, rann ju ut en massa skit ju :crazy:

Men ey, hur ser mjölmask ut? jag trodde det var såna när jag såg de i affären ju, men det var fel minsann. Hört att det ska vara poppis för råttorna det också :-)
 
Sv: Zophobas...

Pärlan gillade det, de andra tyckte att det var sådär.

De är små och bruna.
 

Liknande trådar

Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
627
Senast: Otherside
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 297
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
277
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp