Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Ska försöka rodda i detta som väl kallas mitt liv, så som det blivit. Går inte att fortsätta på tidigare vis. I och för sig tycks det...
Svar
18
· Visningar
1 840
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Stubbat Gråbos man. Det blev snyggt. Han passar i det. Man borde väl göra typ en kudde av taglet. Eller en borste. Här i Japan är det...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Glass idag. Fest! Förövrigt, jag är lost. Som vanligt. Börjar vänja mig. Hoppas att resten av världen gör det med. Men lite praktiskt...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Obesvarad kärlek, att inte kunna nå eller vara med någon man älskar. Vad ska man göra? När det gör för ont, man känner sig lost, inte...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Det finns en slags självständighets-stöd-center, och det är en person där som tagit på sig att hon ska hjälpa mig. Skrivit under någon...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Vill egentligen, för första gången, tillbaka till Sverige nu, men. Två ponnys, en hund och fem höns. Och så pass som behöver ordnas, vet...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Ok. Ska ha kontinuerligtet i dagbokandet har jag tänk. Så biter i det sura äpplet trots frånvaro av inspiration. Är lite trögt med det...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Första höstlövet skådat. Under morgonpromenaden. Litet och knallrött, mot den annars gröna och bruna marken. Luften är svalare med, och...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Visst försökte Gråbo sticka i backen igen följande promenad, men hag var beredd. Inte en gång till! "En gång är ingen gång" brukar man...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Nog för att träningen med Gråbo har gått bra senaste dagarna men övermod slutar alltid på tok; tog backpromenaden med longerdelta och...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok I stort sett fungerar det med täcket nu, det sitter hyggligt kvar, bakjorden trampas ur ibland och alltsammans hasar bak, men det duger...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Bakbenet ur denna morgon med. Hasat bak hela shabraket(täcket alltså). Luvan lossnat, hade den igår med, och det är väl därför...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Fixat jordarna bak nu med nål och tråd. Dock var ett ben utanför imorse igen. Hela täcket hasar bak och jordarna baktill hamnar lågt...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Jaha. Åkt på sniskan hade det. Och, fast jag kortat bakbensjordarna mer än maximalt så hade han trampats sig ur den ena. Storleken tycks...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Hej! Ska prova på detta med "dagbok". Det som bekymrar mest just nu är ponnyns eksem. Tror att det är sommareksem, men hur vet man...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Krokus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp