Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag skriver inte på Buke längre, jag hänger inte här mer än att jag kanske kollar lite lite ibland. Men det är ändå en del som följt mig...
Svar
9
· Visningar
2 694
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 832
  • Låst
Dagbok ...och det är du med. Jag lovar. Varför är vi så dåliga på att ge oss själva beröm? En klapp på axeln? Ett "Idag är jag så nöjd med mig...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok Dessa ord är ju välbekanta från annat håll, men nu var det chefen som kom och sa åt mig att det var dags att sluta och "gå hem" (trodde...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Alltså. Sen jag började jobba har jag sett en kille TVÅ gånger om dagen, i princip varje dag (när jag jobbar och när jag går på pass...)...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Svårt att se klockan på väggen från andra sidan gymmet och jag kände att jag viiiiille få klart det sista oavsett till. Vilket...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Knäfraktur, 7 veckor och ingen ordning på allting Mitt i det skulle jag börjat jobba och de nya releaserna för LesMills släpptes. Nu är...
Svar
2
· Visningar
720
  • Låst
Dagbok ...som inte kostar 1.400:- för 50 minuter? Jag tror inte det. Jag tror över lag inte på psykiatrin i den här stan, definitivt inte...
Svar
0
· Visningar
698
  • Låst
Dagbok Jag bara MÅSTE lufta min hatkärlek till dem. Jag har sett dem, på bild, på andra. På de som kämpar med dem, på de som får det att se så...
Svar
18
· Visningar
2 556
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Herrejävlar. Nu är det nära...En dröm håller på att bli sann. F.o.m någon gång i mitten av September kommer jag att börja jobba på...
2
Svar
20
· Visningar
3 159
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Alltså. Seriöst. Jag har inte gjort annat än velat sluta med dansen, helt. Senaste...månaden? Eller ok, innerst inne vet jag att det...
Svar
0
· Visningar
868
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp