Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb jag skulle snabbt behöva tips om en film som rör tekniska system, tex trafik, elnät, vatten och avlopp, som kan användas i en klass 6...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: Fille
·
Skola & Jobb Är det nån här som jobbar på/med Trafik Stockholm? Jag är nyfiken på vad man kan jobba med, vad som krävs och vilka man i så fall söker hos,
Svar
0
· Visningar
372
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken säger, finns det någon sådan utbildning i Sverige? Frågar åt en kollega som inte har tillräckligt med svenska ännu, men...
Svar
6
· Visningar
368
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Finns det någon mall för utformningen av en ansökan om personligt lönetillägg? Har googlat men inte hittat. Vad ska/bör ingå?
Svar
0
· Visningar
367
Senast: tott
·
Skola & Jobb Har såklart läs metodlitteratur och kandidathandbok men kanske finns det nån bukefalist som vill ge sin syn på vad som är viktigt att...
Svar
0
· Visningar
366
Skola & Jobb Vilka yrken tror ni att det kommer att finnas brist på på arbetskraft inom och vilka yrken tror ni det kommer att vara svårt att få...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Det börjar bli dags att ta tag i livet och börja plugga, men hur sjutton vet man vad man vill göra?! Jag har länge vart inne på lärare...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Sitter i en lite jobbig sits just nu som jag inte vet hur jag ska reda ut, och hoppas på att få lite input från alla kloka...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Midori
·
Skola & Jobb Någon som gått den här? Vad tyckte ni om den? Vad jobbar ni med idag? Fick ni ut vad ni förväntade er av utbildningen?
Svar
3
· Visningar
363
Senast: FannyN
·
Skola & Jobb Jag undrar om någon vet var man ansöker om ett förlängt första bokår för ett aktiebolag? Registreras denna förlängning offentligt? Borde...
Svar
2
· Visningar
361
Senast: Wembley
·
Skola & Jobb Ponera att ett företag eller en förening vill trycka sin adress och logga på kuvert. Finns det några regler som styr hur detta får se...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb Jag tänker i höst söka in till Djurvårdarutbildningen på Himmelstalund då jag inte får napp på jobb. Ser fram emot det då universitet är...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Är det någon som läst kreativt skrivande eller litteraturvetenskap med inriktning kreativt skrivande? Gärna på distans. Jag funderar på...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Brassneck
·
Skola & Jobb Inspirerad av annan tråd. Vad har vi för spännande olika idéer för egenföretagande ute i landet ? Vad har ni i er omgivning? :)
Svar
4
· Visningar
352
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Varför blir det 96x i led nummer två? Det är ett exempel men jag förstår inte exemplet... Har precis börjat räkna matte igen efter flera...
Svar
4
· Visningar
351
Senast: Fille
·
Skola & Jobb Hej! Funderar på vad jag skall söka till hösten, läser nu på ett naturvetenskapligt basår och vet ungefär vad jag vill inrikta mig mot...
Svar
1
· Visningar
349
Senast: TygerTyger
·
Skola & Jobb Hej alla. Skulle behöva lite hjälp då jag inte riktigt vet vart jag ska börja. För några månader sedan så bytte jag inriktning helt med...
Svar
2
· Visningar
344
Skola & Jobb Hej! Hoppar in lite från ungdom med en liten fråga. Är det någon här som arbetar som antingen lågstadielärare eller mellanstadielärare...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: millen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp