Bukefalos 28 år!

Hej alla ni djurvårdare

Twihard

Trådstartare
Jag tänker i höst söka in till Djurvårdarutbildningen på Himmelstalund då jag inte får napp på jobb. Ser fram emot det då universitet är för svårt att kommai n på. Detta är Yrkeshögskola.

Ni som gått där eller liknande utbildning någon annanstans. Är det roligt? Vad är bäst? Får man lätt kontakter osv? Kan jag redan nu kolla på böcker på tradera? Även om jag inte kommer in kan det vara roligt att ha.

Jag gör det för att öka möjligheterna till jobb, och har hört att chanserna är goda. :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 930
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 922
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 537
Senast: Badger
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 105
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp