Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Avdelningen Fikonspråk. Jag kollar ibland på Blocket, och något som ofta förekommer är att man skriver t ex "pris 300 kr eller bud"...
Svar
15
· Visningar
7 149
Senast: rubytoo
·
Äldre Jag har 4 stycken Continental ContiIce på bilen. Med finfint mönsterdjup kvar (de har gått max 2 säsonger, inte överdrivet många mil)...
2
Svar
21
· Visningar
8 315
Senast: gubbtjyv
·
Äldre Konstig fråga, ja jag vet. Svaret borde vara nej, men ändå.. Jag är sällan till aldrig sjuk, får kanske en influensa vart annat år...
Svar
19
· Visningar
13 748
Äldre Jag brukar handla över nätet ganska ofta, men har aldrig blivit lurad på det här sättet tidigare, och nu vet jag inte riktigt hur jag...
Svar
1
· Visningar
1 319
Senast: lady_vip
·
Äldre Jag har fått en bil! Har haft körkort i 17 år, men har bara kört hyrbil/andras bilar sporadiskt och varken jag eller sambon kan ett dugg...
Svar
16
· Visningar
1 711
Senast: vallhund
·
Äldre Jag tyckte vi behövde en sån, eftersom jag har märkt att åsikter om mjukisbyxor verkligen kan skilja sig åt och få klädesplagg verkar...
2
Svar
30
· Visningar
4 314
Senast: Tulpanen
·
Äldre Jag hyr en studentlägenhet där värme ingår i hyran. Dock är mitt element fortfarande avstängt? Det har här varit runt 9 grader på...
Svar
14
· Visningar
1 781
Senast: Lillagoajag
·
Äldre Finns det någon som har samma problem som jag och lyckats lösa det? Jag har tydligen onormalt trånga hörselgångar! Får inte snäckorna...
Svar
11
· Visningar
1 642
Senast: Tjôta
·
Äldre Lås måste bytas, då förra hyresgästen "slarvat" bort sin nyckel. Vem är ersättningsskyldig? Ska hyresvärden ta detta eller är det fd...
Svar
7
· Visningar
1 046
Äldre Jag äter en lagad lunch sk lunchbuffe i en matsal. Då har man 3-4 rätter att välja på, stort salladsbord, frukt, måltidsdryck 3 olika...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: tanten
·
Äldre En 15-årig flicka blir våldtagen efter en fest i en lägenhet av 6 jämnåriga pojkar. De går in en och en i ett låst rum till flickan som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 713
Senast: AgentCarter
·
Äldre mitt konto har blivit stängt av "säkerhetskäl" då FB misstänker att jag inte är jag alt att jag har flera FB konton. (men jag är jag och...
Svar
15
· Visningar
7 753
Senast: BaconBob
·
Äldre Jag går i tankarna på att flytta. Min pojkvän vill att vi ska flytta ihop vilket jag också gärna vill. Men jag vet inte riktigt om jag...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Viilda
·
Äldre Råd från Örebroare behövs då jag ej känner till stan. Jag ska till Örebro och titta på en kattunge men har problem att hitta...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: Tassetass
·
Äldre Har fått en två år gammal räkning i brevlådan. Kommer inte ihåg om jag har "köpt tjänsten den avser" för två år sen eller inte. Det är...
Svar
2
· Visningar
1 496
Äldre Jag har en fråga; Min syster har fått klagomål på flyttstädningen, en vecka efter hon flyttat ut och den nya familjen flyttat in...
Svar
12
· Visningar
5 478
Senast: Maqurell
·
Äldre Har lite fundering kring domar. Ett ärende som varit uppe i tingsrätten, och dom skulle meddelas 27 september. Helt plötsligt...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Texaz
·
Äldre Hmm, kan man ställa in telefonen så det alltid är upptaget när nån spec ska ringa ?
2
Svar
26
· Visningar
4 426
Senast: Korven
·
Äldre För att vara ett anonymt vittne måste man tänka på att slå dolt telefonnummer innan man ringer 112/11414, detta även om man ser ett...
2
Svar
32
· Visningar
3 105
Äldre Idag när jag och min sambo sökte vård för vår son (helt orelaterad sak) så hade han lyckats slå sig ordentligt i pannan på morgonen och...
Svar
11
· Visningar
2 261
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp