Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Imorgon ska jag och en kompis ut och äta i Stockholm. Trots att vi båda bor här har vi helt slut på idéer när det kommer till vilka...
Svar
12
· Visningar
1 145
Senast: Gabbi
·
Äldre Vad är skillnaden mellan orden sjukhus och lasarett? för mig är det två olika ord för samma sak, men jag antar att det finns någon...
Svar
11
· Visningar
3 463
Senast: vallhund
·
Äldre Ja, det var väl bara en tidsfråga innan någon i det där partiet även skulle ge sig på ridsporten! Att man får vara så korkad som att...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 609
Äldre Ska åka till Newmarket och gå på löp med några gamla stallkompisar i oktober. Eftersom det uppdagades att resten av sällskapet var...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Libra
·
Äldre Jag är reserv på 20 olika val till högskolan nu i höst. Nu måste jag välja vilka 7 platser jag vill stå kvar som reserv på. Ska jag bara...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Kilauea
·
Äldre Min iPhone börjar bli så in i BOMBEN seg och nu är jag faktiskt less på den. Då jag arbetat heltid snart ett år och kanske kommer börja...
Svar
7
· Visningar
1 497
Äldre Jag har fått cravings efter ett par riktigt utsvängda jeans, men jag hittar inga! Har kollat tradera, asos, topshop utan fynd. På stan...
Svar
16
· Visningar
1 371
Senast: sthu
·
Äldre Har fått massvis med mail från en av mina mailkontakter som jag inte pratat med på jättelänge med underliga rubriker som är olika...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Araminta
·
S
Äldre Är lite i husköpartankarna (spanar mest det ligger väl en bit fram i tiden) Men hur räknar man egentligen? De hus jag kollar på...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: tanten
·
Äldre Jag vill ha en bältesväska till iphone, som inte har clips för bältet (vill att den ska sitta säkrare än så) och som hänger vågrätt, är...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: feel
·
Äldre Mitt ena bromsljus funkar inte och jag lokaliserade slutligen ett brott på kabeln som går dit. Brottet sitter ganska nära kontakten och...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Presto
·
Äldre Är det någon som köpt hus eller lägenhet genom kronofogemyndigheten? Eller fått sin såld? Hur tänker ni kring det? Skulle ni kunna köpa...
2
Svar
26
· Visningar
6 346
Senast: Clabbe
·
Äldre Har en smärre livskris nu, vet liksom inte vad jag ska göra med mitt liv (nåja, med det kommande året). Kom inte in på utbildningen jag...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: Fia
·
Äldre Är dagens artister överbetalda??? Hörde idag att Håkan Hellström fått ut 3,3 MILJONER i förskott för sin spelning på Peace & Love...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 360
Senast: Luff
·
Äldre Jag mötte skogens konung på fel sida viltstängslet i natt. (kör lastbil på nätterna i sommar) Jag såg den i god tid så det var inte ens...
2
Svar
29
· Visningar
9 559
Äldre Jag håller på att måla en svartvit tavla men igår tog min svarta färg slut och den jag köpte idag är fel nyans! Svart som svart tänkte...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Kibani
·
Äldre Jag förstår inte hur jag lägger upp filmklipp på instagram, hur gör ni med S3:or? Jag kan inte ens dra "pilen" så att den landar på film...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: pepp
·
Äldre Äntligen börjar det snart bli dags:). Jag har fiskat kräftor varje år sedan barnsben, och känner mig ganska erfaren på hur det hela...
Svar
8
· Visningar
9 429
Äldre Jag har beslutsångest. Börjar ett nytt jobb till höst och min klocka har pajat. Jag känner mig naken utan klocka då jag alltid haft...
Svar
12
· Visningar
1 559
Senast: Hero
·
Äldre Jag ska släpa med mig min fina personalstyrka till Köpenhamn på lite roligheter och vi ska bland annat landa på Botaniska vid lunchtid...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp