Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har arbetat lite på egen hand :angel: och lyckats "klämma" fingertoppen mellan en bräda och en handslägga. :arghh: jag länkar till...
2
Svar
32
· Visningar
5 661
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Förlåt för långt/rörigt inlägg! Jag är, som jag kanske skrivit någonstans, 18 år och jobbar som barnflicka hos en familj i Stockholm...
2
Svar
37
· Visningar
4 615
Senast: Tokyo
·
Hemmet Inspirerad av tråden "Slarvig liten gubben" tycker jag vi ska ha en bildtråd där vi visar upp våra makalösa hem där vi trivs. Jag börjar...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 172
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Min mens har de senaste åren varit hyfsat regelbunden, det brukar vara +- en dag ca. Men nu är den 5 dagar sen, och jag blir såklart...
Svar
11
· Visningar
3 731
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Insjunknade förra veckan, var på VC i torsdags och läkaren gav kåvepenin mot halsfluss. Var mycket sämre i lördags, halsen igensvullen...
2
Svar
29
· Visningar
18 919
Senast: kryddelydd
·
Äldre Och varför blev han mördad? Vad tror ni?
2 3
Svar
48
· Visningar
3 729
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Är dresscode på jobbets julfest. Vad skulle DU sätta på dig?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 347
Senast: Zoya
·
Äldre Mina favoritjeans har blivit grå-gröna :( Så jag tänkte försöka färga dom svarta, antingen i tvättmaskin eller för hand. Har även några...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Gotthard
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
85 449
Senast: Wingates
·
IT & mobiler Vad har jag tryckt p[, eftersom jag tappat en del bokst'ver. A med 2 prickar tex, Kan n[gon ber'tta hur jag f[r tillbaka mina...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: kamomillo
·
Äldre Jag har funderat lite kring det här med svenskars reaktioner på det amerikanska valresultatet. Både här på Buke och i mitt flöde på...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
8 306
Äldre Jag förstår att man inte alltid kan få sitta ifred på bussen, särskilt inte i en storstad. Men när hela främre delen av en buss (det är...
Svar
12
· Visningar
1 762
Senast: Araminta
·
Hemmet Jag ska sätta upp ett par hyllor här hemma. Har gipsväggar och har gipspluggar som enligt affären ska passa tilltänkt ändamål. Jag är...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Ska göra min praktik två timmar hemifrån så kommer att veckopendla fem veckor framöver och funderar på vad jag ska ha med mig för mat i...
Svar
16
· Visningar
1 357
Senast: bitta
·
  • Låst
Tjatter Startar upp en ny tråd uppdukad i soffan under en filt. Det blåser som attan ute och jag har ingen lust med något.
99 100 101
Svar
2 019
· Visningar
55 492
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Hur vanligt är det? Vet man varför vi har det? Vad har ni för återkommande teman i era drömmar? Mina googlingsförsök leder bara till...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 136
Senast: Inglorion
·
Relationer Intressant att han vill bygga muren och på vissa sträckor anser han att det duger med stängsel. Det är visst modern o inne nu att var o...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Hej på er! Tänkte kolla med er som har arbetat eller arbetat inom äldreomsorgen, (främst vårdboende) om vad ni tycker om jobbet? * Hur...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Sandy3
·
Relationer kan börja med att jag inte träffat honom, utan de är bara vad hon berättat om deras förhållande. Min väninnan är 35 år och en kvinna...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 121
Senast: Hyacinth
·
Fritid Någon som hört om den? Skulle börja säljas i oktober men sedan blev det helt tyst?:confused:
Svar
2
· Visningar
655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp