Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kalas i imorgon. Vi blir sex vuxna och fyra tonåringar. Som vanligt har jag tänkt att "det löser sig nog", men ja nu är det verklighet...
2
Svar
32
· Visningar
2 186
Senast: Monkie
·
Hemmet Kommer flytta till hus i december och vill komma ifrån det berg av kläder som alltid tycks uppstå i vårt sovrum. Var ska man göra av...
2
Svar
23
· Visningar
2 347
Senast: MiniLi
·
Hemmet Nu har jag bott i ladan i sex år. Fort går det! Börjar dock tröttna på de vita väggarna, och leker med tanken på att lägga på lite färg...
2
Svar
21
· Visningar
2 028
Tjatter Jag har tråkigt och google translate är roligt. Så jag skriver ett stycke, person två översätter till valfritt språk med google...
2
Svar
36
· Visningar
2 018
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Samhället kräver mobiler, wi-fi och allt annat uppkopplat. Allt ökar. Vad gör man då det visar sig att det är farligt, det ger...
2
Svar
36
· Visningar
2 541
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Det pågår något skumt på den lokala djurparken. Den annars glada stämningen har bytts ut mot tumult. Gälla skrik har hörts, både...
29 30 31
Svar
607
· Visningar
18 897
Senast: Artline
·
Äldre Jag har noterat att det finns en tendens att klumpa ihop muslimer som grupp i diskussioner. Naturligtvis främst från SD-håll men även...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 966
Relationer En skriva av mig tråd! Scenario: Ute och går med min hund på vår egen gata. Möter en familj som också bor på samma gata, de är ute och...
33 34 35
Svar
687
· Visningar
56 684
Senast: lil-sis
·
Äldre I vår familj har vi börjat med julklappslotteri ala secret santa. Skitenkelt att bara ha en person man behöver bry sig om att hitta...
2
Svar
27
· Visningar
2 186
Senast: doleron
·
Äldre Om det inte blir snö hemma till nyår skulle jag vilja hyra en stuga någonstans där det garanterat är det. Jag skulle dock vilja komma...
Svar
3
· Visningar
361
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Kommer ni ha något nyårslöfte inför 2017? Isåfall; vad? Har ni haft nyårslöften tidigare och har det funkat? :)
Svar
11
· Visningar
533
Senast: Stefffie
·
Hemmet Vi har köpt oss nya sängar, höga, höj och sänkbara JÄTTESKÖNA! men... vi har inga sängbord nu. Jo, dom vi hade, men dom är mycket...
Svar
18
· Visningar
1 279
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Lite frågor kring tvättande som jag skulle uppskatta om ni tog er tid att svara på 1. I vilken temperatur tvättar ni kläder...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 071
Senast: majola
·
Relationer Long time user, new nick for obvious reasons. Spinner lite på diskussionen i nätdejtingtråden som fick mig att tänka på min egen...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 715
Senast: corzette
·
Relationer Ska ni se supermånen ikväll :bump:Missa inte den ikväll. Fram med kamerorna. Det kan bli spektakulärt om vädret tillåter o romantiskt...
Svar
17
· Visningar
834
Senast: lizzie
·
Relationer Jo ja tackar ja:bow: . I dagens Inizio får SD hela 21,5%. Ett riktigt skutt framåt. Så nu blir det farligt. Å som jag sa så hissade...
Svar
10
· Visningar
648
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Är det ngn mer än jag som funderar/ska göra GMU (Grundläggande militär utbildning) under året? Har ni plan på att göra fortsatt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 379
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Vad gör ni för att hålla håret i bästa möjliga skick? Vilken tycker ni är den ultimata hårborsten? Vilka produkter använder ni? Ni med...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 500
Senast: svea
·
Äldre Ja som rubriken lyder; kan man vara anonym? Är namnet som visas alltid det namn som är kopplat till bankkontot? Skulle alltså bara vilja...
Svar
2
· Visningar
26 512
Senast: Jossan_92
·
Skola & Jobb Jag har lite funderingar på att ev söka nytt jobb. Men då får jag 4 eller 5,3 mil till jobbet. Pga arbetstider måste jag ta bilen. Är...
Svar
10
· Visningar
611
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp