Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Sedan många år tillbaka har jag en komplicerad och svår relation till en av mina föräldrar. Som barn och framförallt tonåring upplevde...
2
Svar
39
· Visningar
3 378
Senast: Lampan
·
Äldre Finns det något sätt att styra en Smart Tv (Philips) utan att ha fjärren? Behöver få igång en film på USB men det enda knappen jag...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Madick
·
Relationer Och få 100 000kr. Det är väl ok om bägge är med på det för att den papperslöse ska få stanna. Hur länge måste man vara gift innan man...
Svar
5
· Visningar
2 494
Senast: swemale
·
Svar
0
· Visningar
294
Senast: blizz
·
Äldre Sedan några månader blir jag överöst med mail , vanligtvis när jag får ej önskade mail(främst företag) så går jag in och klickar på...
Svar
16
· Visningar
749
Senast: malin_a
·
Relationer Vilket härligt TV- program. Ute på Robinson ön så är det en massa tjejer o killar som dejtar varandra i en superhärlig miljö. Grejen är...
Svar
4
· Visningar
647
Hemmet En släkting håller på att sälja sin gård nu och jag har därför fått "ärva" diverse saker jag tyckt om. Jag har äntligen en spinnrock...
Svar
18
· Visningar
5 026
IT & mobiler På Instagram har jag flitigt använt hashtaggar. För en tid sedan valde jag att ta bort några av dem. Ofta fungerar det, men ibland...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Klantade mig och skållade ena handens fingrar precis innan min ridlektion :crazy: Har nu, två timmar senare, en rejäl blåsa på ena...
Svar
18
· Visningar
2 623
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Ja, jag är legitimerad förskollärare. 5 års erfarenhet av yrket som förskollärare, men känner nu räcker det! Någon som vet vad man kan...
Svar
19
· Visningar
1 065
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Som ni säkert läst tidigare så har jag haft otur med kärlek och blivit olyckligt kär de senaste två gångerna. Är nu ensam och känner att...
Svar
3
· Visningar
589
Skola & Jobb Sitter här och ska skicka in en spontanansökan/intresseanmälan till drömjobbet och inser att-... jag vet inte hur man gör :nailbiting...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Är det möjligt att allergi ger konstiga symptom? jag reagerar nämligen väldigt starkt på den där " fuktigkällarmögel" lukten. Jag står...
Svar
15
· Visningar
1 203
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är under 30, har inga barn och har aldrig haft problem med urinläckage tidigare. Men idag har jag läckt urin två gånger! Helt utan...
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: nyponros
·
Relationer Jag är egentligen helt grön på det här med lån osv. Tänkte höra med er och era erfarenheter kring bolån. Min kille har fast jobb 27000...
Svar
13
· Visningar
1 411
Senast: Pudlan
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 331
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag tror jag har fått/börjat få nedsatt luktkänsel. Jag är långt ifrån den åldern där det kan vara normalt (är inte 40 än ens). Hittills...
Svar
8
· Visningar
521
Senast: mooi
·
Fritid Jag hämtade min nya bil igår och för första gången i mitt liv har jag en färddator i bilen som bl.a. visar bensinförbrukningen. Enligt...
2
Svar
30
· Visningar
2 436
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag är admin till en fbgrupp och ibland måste man ju tyvärr ta bort personer som verkligen inte har förmågan att sköta sig. Inga...
2
Svar
32
· Visningar
2 582
Senast: Nafayette
·
Relationer Häromdagen började jag diskutera otrohet med en vän. Anledningen var att en man ville att jag skulle följa med honom till hans...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 940
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp