Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre På 90-talet nån gång fick jag en drös med planscher från Saab med olika modeller på. Får jag sälja dom nu?
Svar
9
· Visningar
770
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag behöver tips på event och händelser som händer i Sveriges alla hörn! Helgen som var spenderades i Borlänge med kompisar på en...
Svar
6
· Visningar
513
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Behöver lite råd.... På tisdag ska jag prova på att jobba med mjölkkor, något jag länge velat göra:) Men nu känner jag mig rådvill när...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 465
Senast: As_Vegas
·
Äldre Den här tråden kanske är poänglös då alla bröst är unika och enda sättet att hitta en som passar är genom att prova, men tänkte att det...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 881
Senast: Centaur
·
Äldre Handlar om en kvinna som jobbar på en psykavdelning, hon åker hem från jobbet och stannar för en person som står mitt i vägen. Dagen...
Svar
7
· Visningar
565
Senast: Mirre
·
Äldre En viss panik råder! Ska byta telefon och har lyckats glömma lösenordet till min hotmail. Hotmail verkar dessutom galet svåra att få tag...
Svar
2
· Visningar
312
Senast: Ajda
·
Relationer För att det inte ska riskera undanträngningseffekter så är det ju bara en sak som gäller inom EU och det är att migrationen stoppas. Då...
Svar
3
· Visningar
457
Senast: Mixoman
·
IT & mobiler Min gamla telefon fick en smäll för några veckor sedan, så att skärmen gick från lite smålurig till helt svart på ett dygn. Det är en...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Jag har låtit lägga om mitt tak och har nu fått fakturan med specifikation på antal arbetade timmar samt material. Jag har själv gjort...
2
Svar
26
· Visningar
2 831
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Hej alla. Skulle behöva lite hjälp då jag inte riktigt vet vart jag ska börja. För några månader sedan så bytte jag inriktning helt med...
Svar
2
· Visningar
343
Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
40 962
Äldre Vad har ni för erfarenhet av att sälja/skicka saker med Blocketpaket? Jag vet hur det funkar rent teoretisk, men är det verkligen säkert...
Svar
12
· Visningar
1 762
Senast: Lampan
·
Äldre Försökte googla fram när älgjakten här i Kronoberg tar slut, och när man kan rida i skogen igen. Det stod 10 oktober till 28 februari på...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 642
Äldre Jag har fått totalt dille på soppa här på senaste, sedan jag insåg att vår smoothie-mixer funkar även för varma vätskor. Så, nu vill jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 083
Senast: Lilltess
·
Relationer En liten undran..Hur mycket plockar och sorterar ni efter er respektive? Vi har levt ihop i 25 år eller mer så jag är liksom van vid hur...
25 26 27
Svar
533
· Visningar
23 437
Senast: Korven
·
Äldre Nu när det är höst så det är ju viktigt att använda reflexer för att synas. Jag blir lika irriterad varje gång när jag ser människor med...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 821
Senast: Kratus
·
Hemmet Den har legat ett tag i frysen nu så det är dags att laga nåt på den. Är det någon som har ett bra tips på vad man kan göra med en bit...
Svar
7
· Visningar
653
Senast: grodan21
·
Fritid Jag skulle vilja ha sätesklädsel i nyinköpta bilen och har en klädsel sedan förut för alla säten samt en fårskinnsklädsel för ett...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: Magiana
·
Äldre Jag kan ingenting om bilar, har aldrig haft körkort mina +70 år till trots. I en del bilannonser står det bokstäverna SUV efter...
Svar
2
· Visningar
739
Relationer Sedan många år tillbaka har jag en komplicerad och svår relation till en av mina föräldrar. Som barn och framförallt tonåring upplevde...
2
Svar
39
· Visningar
3 378
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp